genomskinligt...Svara FORT!

C

cotton

Jag behöver hjälp med min hemsida genast! Jag har glömt av koden för hur man får I-frames genomskinliga och till den layout jag har nu behöver jag genomskinliga I-frames....Så snälla hjälp mig!
 
INGEN som vet ens en sida där koden står? Pleeeeaaaaaasssseeee.... :)
 
kan det vara

allowtransparency="true" ?

och

<body style=background-color:transparent>

på de sidor som ska visas i iframen?
 
denna kod tog det mig 5 sekunder att leta upp på webdesignskolan.com

<BODY>

<table width="100%" height="100%" border="0">
<tr>
<td align="center" valign="middle">
<iframe src="iframe-sidan.htm" name="iframe" width="300" height="300" scrolling="auto" frameborder="0" allowtransparency="true" ></iframe>
</td>
</tr>
</table>

</BODY>


/ Karin
 
Ok! Tack för det men jag känner tyvärr inte till webdesignskolan sen tidigare och ingen annan sådan sida heller, då kan det lätt bli lite knepigt! ;)
 

Liknande trådar

IT & mobiler Jag är så otroligt missnöjd med hur både Gmail och Outlook sorterar mail! Fattar inte om det bara är kassa inställningar (tycker jag...
Svar
16
· Visningar
626
Samhälle På vägen hem idag så kom det fram en man till mig. Han sa att han på väg hem från sitt jobb hade blivit misshandlad och rånad på allt...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
5 930
Senast: Lobelia
·
Fritid Hej Om en vecka ska jag och mannen flyga till Storbrittanien och ingen av oss är särskilt vana vid att resa, så jag tänkte kolla om det...
2 3
Svar
54
· Visningar
2 002
Senast: KesoNeso
·
Kropp & Själ Jag behöver få läsa om hur andra haft det när de diagnostiserats med förtjockad slemhinna. Så hjälp mig, snälla. Jag var på gyn (fr o m...
Svar
0
· Visningar
382
Senast: malumbub
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 30
  • Avels fråga
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp