Gåstol!??

rubytoo

Trådstartare
Jag letar efter en gåstol som heter Pozy Rulle Master. Var kan man hitta den?? Har googlat men hittar inte var man kan köpa den.

Eller är det någon annan som har förslag på en liknande som är bra??

Skall man ha en överhuvudtaget?? ;)

Sv: Gåstol!??

Vi är tacksamma för att Ella haft tillgång till sin gåstol emellanåt, då har hon kunnat ta sig runt i lgh och slipper bli frustrerad.

Nu används den sällan eftersom hon kryper och går efter möbler och det är mycket roligare när man kan grejen ;)

Här är Ellas stol:
5255_142050496640_593031640_2854199_5582826_n.jpg

Det var ett tag sedan bilden togs, den går att ha på gungfunktion också :)

Jag kan definitivt rekommendera det! Våra barn hade hur kul som helst i gåstolarna och susade omkring och upptäckte grejer.
Nu börjar det vara några år sedan men jag minns fortfarande uttrycket i mina döttrars ansikte när de förstod att de själva kunde ta sig dit de ville, vilken lycka!:love:

Jag satte upp speglar på väggen, la olika tygstycken och andra roliga saker att upptäcka för en bebis och så åkte de runt och kollade in grejerna-hur nöjda som helst.
När de blev äldre hade vi också ett rum som var helt tomt och där tyckte de också väldigt mycket om att åka.

Man får vara försiktig med tidslängden, de ska absolut inte sitta för länge i stolarna. Grindar för trappor och dyl. om du har ett tvåvåningshus är givetvis superviktigt!

Våra barn både gick och kröp tidigt trots tillgång till gåstol.

Det beror nog på hur man bor... Vi insåg rätt snabbt att det var ingen idé hos oss, trösklar överallt, relativt små rum och det har nog bara gett frustration i längden, hos både oss och barnen. Dottern var nöjd med babygym tills hon lärde sig att ta sig runt, ålande, hoppande på baken osv. Sonen var mer otålig, men var istället nöjd med att sitta på ryggen på mig medans jag traskade runt och gjorde saker, även han lärde sig väldigt snabbt att ta sig fram på all sköns vis...

kl

My älskade sin gåstol och jag är så glad att hon har haft den. Hon började använda den är hon var fem månader och kom snabbt på hur hon skulle ta sig fram. Det tog inte lång tid innan hon susade runt i huset.

Vi har verkligen ett perfekt hus för gåstolar, stora öppna ytor och inga trösklar =) Allt blev så mycket enklare också när My kunde ta sig fram lite själv, man kunde t ex laga mat och ändå ha koll på henne och hon kunde underhålla sig själv. Jag rekomenderar det varmt! Vi köpte våran på Ullared och den har varit kalasbra.

glad unge!

My lärde sig förövrigt krypa tidigt och gick redan som 9 månaders...

//Julia

Vi har en likadan som ni har och är supernöjd hittills.
Fast Molly är ju så liten än så vi har bara använt gungfunktionen :p.

Vi har inte haft ngn gastol, det var ungefär 1 manad som vi kunde haft behov av den. Vi kollade lite men köpte aldrig nagon. Emilia började krypa vid 6 manader och da var hon nöjd med det.

Vi har inte sa bra lägenhet för gastol heller, inte sa mkt ytor sa Emilia hade nog mest kört fast och blivit arg.

Det verkar inte som gastolen spelar ngn roll för när dom lär sig ga. Emilia tog första stegen straxt före 10 manader och nu vid 11 manader gar hon stadigt och bra.

Liknande trådar

Hästmänniskan Lång titel men också en bra sammanfattning. Jag letar föl/åring och tänker mig i första hand en hingst/valack eftersom jag i framtiden...
Svar
9
· Visningar
958
Senast: Askur2017
·
Hemmet I år släcks ADSL för många, och de sista släcks 2026. Vi har försökt få mobilt bredband, med ”parabol” via Telias master länge. De har...
Svar
13
· Visningar
1 404
Senast: sjoberga
·
Fritid Vi ska köpa en ny högtalare till en förening jag är med i. Högtalaren ska användas på ponnyutställningar och liknande arrangemang, både...
Svar
7
· Visningar
411
Senast: Sassy
·
Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
50 51 52
Svar
1 024
· Visningar
33 530

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka