Gästboken?!?

Zizzy

Trådstartare
Jag tänkte skicka ett litet Gb inlägg på Breakdowns sida idag, för att tösabiten fyller år!
Men till min besvikelse, kan jag inte hitta gästboken... :(
Vart har den tagit vägen?:confused:

Jag som bara ville vara lite snäll och skicka en liten tanke till henne på hennes stora dag...

Sv: Gästboken?!?

Jag saknar min gästbok, nu fick jag ingen grattishälsning bara för det :(

(;))

Den fyllde ingen större funktion med tanke på att det finns både PM och Blogg att skriva via till varandra. (Och just Grattis-trådar är ju inget okänt fenomen på Snack-forumen. :D)

Mäh, va fasiken haha tråååkiga ni är!:rofl:

Så nu måste jag altså starta en tråd bara för jag vill säga ett stort grattis!:rofl:
Jaja, hon är definitivt värd det så låt gå!:angel::D:rofl:

Naj naj, det är inte lika kul. :angel:
Jag har ju redan hört av mig på FB och skickat sms, ringt och grejjat. :D
Kan ju inte säga grattis en gång till privat förstår du väl, jag kan ju verka efterhängsen och allmänt galen. :angel:

(Shyyyy, tyst nu:rofl:)

Liknande trådar

Bukefalos Jag tror detta passar bäst under Bukefalos men annars får moderator gärna flytta den eller ta bort om det på något sätt skulle vara...
Svar
5
· Visningar
501
Senast: Shaggy
·
  • Artikel Artikel
Bukefalosnyheter När det nu är 28 år sedan den här sidan startade kan väl det senaste året sammanfattas med att inte så mycket hänt eller förändrats på...
Svar
4
· Visningar
2 560
Senast: Tilly_85
·
Bukefalos Listan kan ju göras mycket lång, Men jag ska försöka hålla mig till tre punkter. Räknar i omvänd ordning så det som betyder mest för...
2 3
Svar
51
· Visningar
4 584
Senast: sjoberga
·
Träning Hej! Jag ska köpa en häst som stått i ca 1 år pga privata anledningar hos ägaren. Den är riden kanske 5-10 ggr under ett år och lite...
Svar
19
· Visningar
1 693

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• WE-tråden
  • Skadade hästar och konvalescenter
  • Senskada pga spark

Omröstningar