Det finnes flere alternativer. Er Perl noe du mestrer så anbefaler jeg det. Har selv valgt Perl når jeg har laget gjestebok og andre webaplikasjoner tidligere. Ellers er Python, php og asp andre alternativer, men har selv ikke erfaring med å lage gjestebok i disse scriptspråkene. Har dog noe erfaring med Python, men ikke direkte til gjestebok. Alle disse fire vil iallfall fungere bra.

Har en venninde som en gang holdt et kurs i Perl, hvor blandt annet gjestebok i Perl ble laget. Foilene er på norsk, men vil nok være greie å skjønne likevel. Du kan jo ta en titt!
 

Liknande trådar

Samhälle För att länka till den andra tråden om att begränsa paddor. Flera skolor i Europa har börjat förbjuda mobiler under skoltid. Är det...
13 14 15
Svar
292
· Visningar
7 765
Senast: Enya
·
IT & mobiler Jag rensar och rensar och rensar i min mobil. Jag tar bort foton, videos och appar jag inte använder oftare och oftare. Ändå är mobilen...
8 9 10
Svar
184
· Visningar
8 340
Senast: Septicemia
·
IT & mobiler Smartphones har blivit ett konflikt och stressmoment i familjen. Vi håller på att banta ner användning/tillgång så mycket det går. Men -...
2 3
Svar
42
· Visningar
1 329
Senast: Badger
·
IT & mobiler Jag är så otroligt missnöjd med hur både Gmail och Outlook sorterar mail! Fattar inte om det bara är kassa inställningar (tycker jag...
Svar
16
· Visningar
622

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp