Garland reining

• Western
  • Trådstartare Trådstartare Cita
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 3
  • Visningar Visningar 1 084

Trådstartare
Någon som har den sadeln? hur e kvalitén mm. Har tänkt mig en naturfärgad sådan med butterfltskirt. vill höra lite kommentarer om den :banana: :bump:

Sv: Garland reining

Puttar upp en gammal tråd...

Jag är också intresserad av att höra åsikter om Garlandsadlar!

Sv: Garland reining

Jag köpte en Garland reining sadel i julas och än så länge är jag helnöjd med den.Den satt som gjuten på min häst(varmblod)och den är väldigt skön att sitta i.Jag fick ont i svanskotan av min förra sadel men i denna är det extra stoppning så den är mycket bekväm.Min är mörkbrun,jättehärlig färg.Rekomenderar den varmt... :banana:

Liknande trådar

Utrustning Har en dressyrsadel jag fick med hästen när jag köpte henne. Den sitter bra på henne men jag känner jag sitter som en banan och mina ben...
Svar
14
· Visningar
860
Senast: Lisen82
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag märker att folk i min närhet alltid ska tycka till om val jag gör. Jag vet att de flesta är rädda och därav kan ju detta vara av... 2
Svar
37
· Visningar
3 536
Senast: Nepenthe
·
Hästhantering Hej! Jag känner att jag måste få bolla lite med folk som har mer vana av sånna här typer av hästar än mig. I ungefär ett år nu har jag...
Svar
6
· Visningar
1 646
Western Jag köpte en häst för ca 3 veckor sedan som är dressyr riden och går lätt i form. Har alltid velat prova på western och hade en...
Svar
1
· Visningar
1 817
Senast: Nepenthe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka