Går katter på lådan tillsammans?

• Övr. Katt
  • Trådstartare Trådstartare java
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 4
  • Visningar Visningar 2 001
J

java

Detta är väl en liten spinoff till "När katter uppför sig.."
Om jag går på toa så går min katt ALLTID på lådan!
Har aldrig varit med om en katt som gör så. Det har fått mig att att undra om katter brukar gå på lådan samtidigt (jag har ju bara en katt än så länge), eller är han bara ovanligt sällskaplig? :confused:
Har någon annan en katt som beter sig likadant?

vi har tre katter som går på toa oftast samtidigt som oss men även inte så.. kanske annorlunda om det bara är en jag vet inte..

Vi har lite katter ( 8 st ) men vissa av dem ska alltid vara med när man är på toa.. och de kissar då i handfatet etter i golvbrunnen.. :smirk: kommer de in försent ( när man är klar) och man ställer sig för att tvätta händerna hade vi en katt förut som kissade i toan.. de är så coola.. :cool:

Men jag ser de inte gå på toa tillsammans annars.. mer än när vi hade kattungar och alla kom på samtidigt hur kul det var med sandlåda.. (9 kattbebisar i den samtidigt) :D

Nä hur hade det sett ut?!! :rofl:
Jag tänker alltid på hur vissa tjejer på krogen alltid vill gå på toa samtidigt! Kanske samma med katter?

Min vuxna katta har alltid vart med på toa när man är där, och nu är lillkissen också det.. det blir en himla trängsel i lådan för ibland är de där samtidigt också :crazy: :angel:
Knäppa men söta, ska försöka knäppa kort nån dag ;)

Liknande trådar

Övr. Katt För några veckor sedan gick en av mina katter bort. Han var 15 år och hade börjat tackla av sedan en tid tillbaka, i början av januari...
Svar
2
· Visningar
497
Senast: MJLee
·
Övr. Katt Jag har en exotic idag som alltid varit innekatt, 4 år. Hon är numera kastrerad och har börjat gå ut med gps, och när jag och hundarna... 2
Svar
35
· Visningar
1 809
Senast: Lisen82
·
Övr. Katt Med risk för att bli påhoppad🙈, men tror ni det kan finnas en katt/kattras som är så stor eller har en sånt beteende som gör att rävar... 2
Svar
23
· Visningar
1 996
Senast: Lingon
·
Övr. Katt Nu är min killes katt försvunnen igen. Hon brukar aldrig gå långt, utan håller sig till området. Men grannens katt är alltid ute (aldrig...
Svar
3
· Visningar
413
Senast: MiniLi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka