Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag försökte precis lägga upp en bild i en tråd. Fick då meddelande om att filen måste vara i jpeg eller ett gäng olika filformat. Bilden jag försöker lägga upp är just en jpeg... brukar aldrig ha problem i vanliga fall.
Det var precis det jag försökte, ladda upp en bild som jag innan lagt upp på instagram (den är sparad i min mobil också).Jag har samma problem om jag t.ex bytt filter på en bild i instagram stories och sparat ner.
Det var precis det jag försökte, ladda upp en bild som jag innan lagt upp på instagram (den är sparad i min mobil också).
Kan det möjligen vara så att bilden blir extremt stor på grund av filtret?
Eller vet någon om filtret ställer till något med bilden?
Eller hur? Det har ju inte alltid varit ett problem, men helt plötsligt slutade det att funka....Det har funkat felfritt tidigare, så vet inte om instagram kanske har ändrat något?
Jag har samma problem om jag t.ex bytt filter på en bild i instagram stories och sparat ner.
Jag har utgått ifrån att detta hade löst sig då ingen skrivit om några problem efter ditt inlägg i den andra tråden på samma tema:Detta funkar fortfarande inte för mig, bilder jag sparat ner från instagram.
Jag har utgått ifrån att detta hade löst sig då ingen skrivit om några problem efter ditt inlägg i den andra tråden på samma tema:
https://www.bukefalos.se/threads/gar-inte-att-ladda-upp-bilder.1504527/
Hur stor är bilden som inte går att ladda upp?
Har ditt också löst sig? Annars undrar jag om bildstorlek, webbläsare och enhet.Jag har senaste veckan inte kunnat ladda upp bilder. Väljer en bild och den hamnar i inlägget men laddas aldrig upp. (Där det tidigare stod en procent vid uppladdning finns ingenting.) Det händer alltså inget.
Har provat flera olika gånger och med olika bilder.
Har ditt också löst sig? Annars undrar jag om bildstorlek, webbläsare och enhet.
Det borde rimligen inte innebära några problem, om den är i ett tillåtet bildformat. Om den är mindre än 24MB borde den kunna laddas upp för att sedan skalas om till en mer hanterlig storlek.Bilden jag provade idag: 6,72 MB 2976*3968. Chrome. Android.
Det borde rimligen inte innebära några problem, om den är i ett tillåtet bildformat. Om den är mindre än 24MB borde den kunna laddas upp för att sedan skalas om till en mer hanterlig storlek.
Någon annan med liknande som har problem eller som det fungerar för?
Att logga ut, rensa cookies har jag svårt att tro skulle hjälpa, men kanske skulle provas.
Konstigt, framförallt om det fungerat från samma mobil tidigare.
En variant kan vara att installera ex.vis firefox och se om det fungerar från den webbläsaren.
Efterfrågar fortfarande om någon annan har liknande problem?