gångarter på eran 6:åring

K

kolur

jag vet ej om det redan finns en sån här tråd. men men...
jag har en 6:årig valack (snart 7) som jag rider som vilken anan häst som hälst. hur är era 6:åriga islandshästar? vill gärna se bilder på gångarterna.

Sv: gångarter på eran 6:åring

min har du ju redan sätt:p men lägger ut här också, förästen visst ska du rida nina kursen i helgen? mamma ska vara me på lille Listi på den också

lägger in på dom andra gångarterna när jag hahr bättre bilder på dom

min har du ju redan sätt:p men lägger ut här också, förästen visst ska du rida nina kursen i helgen? mamma ska vara me på lille Listi på den också

be det ska jag inte. pappa hade skrivit upp mig emn sen sa jag att han skulle stryka mig men det gjorde han inte. men nej jag ska nte vara med. jag ska glo på när Vendela tävlar:D
men hur hårt rider du/ni era hästar? när jag köpte kolur var han 5. jag red 4-5 gånger i veckan. jag tycker min gris är duktig för att vara så liten:D

Det finns en tråd som är mer välanvänd som handlar just om 6-åringar.. så om du inte får så mtk svar här så skulel jag rekommendera den tråden istället :)

Det finns en tråd som är mer välanvänd som handlar just om 6-åringar.. så om du inte får så mtk svar här så skulel jag rekommendera den tråden istället :)

ok. jag visste inte det...

Liknande trådar

Avel Det här är bara spekulationer för kanske 10 år in i framtiden, men vilka hästraser har större chans för att ha mjukare gångarter att...
2
Svar
21
· Visningar
1 549
Senast: Raderad medlem 149793
·
Träning Hej alla häst intresserade, jag är en 21 årig kille som funderat på att börja rida och jag undrar mest tror ni det är för sent att börja...
Svar
8
· Visningar
905
Senast: Roxy
·
Ridning Hej! Lite smått så tänkte jag börja med att berätta att jag har ridit i tre år, där jag började min resa på ett ridgymnasium. (...
Svar
5
· Visningar
726
Senast: Squie
·
Träning Jag kunde inte hitta någon tråd med bara bettlös ridning/körning/hantering. Så jag startar en! :laugh: Tanken med tråden är att den kan...
Svar
1
· Visningar
403
Senast: Lavinia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka