Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vår gamla katt har kommit på att det är bekvämare att bajsa i soffan än i lådan . Alltså vad gör man?!? Vi har fjäskat med nya lådor och ny sand men icke, det är mycket trevligare att bajsa i soffan ändå
Vi har varit där tre gånger, hon är frisk som en nötkärna . Hon fick motion ordinerad så nu får hon lov att röra på sig merÄven katter blir dementa men det kan också finnas något underliggande hälsoproblem. Boka tid för en seniorkoll hos veterinären.
Vi har varit där tre gånger, hon är frisk som en nötkärna . Hon fick motion ordinerad så nu får hon lov att röra på sig mer
Ja men ja! Jag har ju en sådan där plugg, att jag inte tänkte på det. Ska köpa en ny refill . Hon är inte överförtjust i kattungarna direktHar något ändrat sig i hemmet? Nytt barn, nytt djur osv? Kanske värt att testa med en Feliway-plugg i väggen? *spånar vilt*
Kan tillägga att jag känner igen det där med att ta en frisk katt till veterinären
Ja men ja! Jag har ju en sådan där plugg, att jag inte tänkte på det. Ska köpa en ny refill . Hon är inte överförtjust i kattungarna direkt