gammal kanin?

Det är bevisat och logiskt att det är betydligt högre medellivslängd för kaniner som lever inomhus.
De slipper alla risker som faktiskt finns där ute dygnet runt året runt...
Det förstår var och en.
Ett kaninpar som bor inne med regelbunden utevistelse eller en kanin som bor tillsammans med sin engagerade ägare liksom en katt eller hund, där man kastrerar, årligen vaccinerar, försäkrar, chipmärker, registrerar och går på regelbundna veterinärundersökningar har det bäst.

Dom lär inte leva nu oavsett eftersom du skriver i en 20 år gammal tråd
 
Det är bevisat och logiskt att det är betydligt högre medellivslängd för kaniner som lever inomhus.
De slipper alla risker som faktiskt finns där ute dygnet runt året runt...
Det förstår var och en.
Ett kaninpar som bor inne med regelbunden utevistelse eller en kanin som bor tillsammans med sin engagerade ägare liksom en katt eller hund, där man kastrerar, årligen vaccinerar, försäkrar, chipmärker, registrerar och går på regelbundna veterinärundersökningar har det bäst.
Du har hittat en 20 år gammal tråd 😄

Vart har du hittat bevisen för att innekaniner lever längre ?
 
Det är bevisat och logiskt att det är betydligt högre medellivslängd för kaniner som lever inomhus.
De slipper alla risker som faktiskt finns där ute dygnet runt året runt...
Det förstår var och en.
Ett kaninpar som bor inne med regelbunden utevistelse eller en kanin som bor tillsammans med sin engagerade ägare liksom en katt eller hund, där man kastrerar, årligen vaccinerar, försäkrar, chipmärker, registrerar och går på regelbundna veterinärundersökningar har det bäst.
Fast kaniner ute ska givetvis också bo i säkra burar/inhägnader och det finns inget slm säger att de har mindre engagerade ägare.
Vilka bevis?
 

Liknande trådar

Däggdjur Barnen har ett tag önskat sig kanin/kaniner. Jag är fullt medveten om hur sånt här brukar bli i längden (barnen tröttnar och föräldrarna...
Svar
6
· Visningar
1 835
Senast: KesoNeso
·
Anläggning Kortversion: Vad har ni för erfarenhet av kaniner som tillfälligt sällskap till häst? Bra, dåligt, ingen effekt alls? Stressad kanin...
2
Svar
28
· Visningar
3 378
Senast: tanten
·
Övr. Barn Jag är lite rådvill... dottern vill ju ha ett husdjur, och jag har tittat på massor av olika djur som kanske kunde funka men jag vet...
2 3
Svar
42
· Visningar
4 919
Senast: Amha
·
Katthälsa Jag har två innekatter, steriliserade honkatter, syskon från samma kull och födda 2017. De har bott hos mig sen de var åtta veckor...
Svar
11
· Visningar
488

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tatueringar i arbetslivet
Tillbaka
Upp