J
jojajsson
Jag har en häst som är 25 år gammal och har börjat få hosta. Vi kallade dit vetrinären och fick någon medicin som öppnade luftvägarna, men det var dyrt, 2300kr. Nu har han börjat hosta igen och bukandas något fruktansvärt. Jag börjar bli orolig, då han betyder allt för mig. Nu står jag och min mormor helt rådlösa och vet inte vad vi ska ta oss till riktigt. Vi har inte råd att skicka ut vetrinären fler gånger, det funkar liksom inte. Vi undrade om det kanske fanns något naturmedel för hosta man kunde använda? Jag är mycket väl medveten om att han börjar bli gammal och funderar på att pensionera honom, men inte om han kan bli fri från hostan.
Under tiden vi väntar på något så ska vi börja vatnna höet och hoppas på det bästa. Men det bästa vore om jag kunde få ett tips. Ni får gärna maila till mig, elin_lad@hotmail.com
Under tiden vi väntar på något så ska vi börja vatnna höet och hoppas på det bästa. Men det bästa vore om jag kunde få ett tips. Ni får gärna maila till mig, elin_lad@hotmail.com