Gallant Baron

Natasja

Trådstartare
Vad tror ni om Gallant Baron, är han prisvärd?

Är det någon som känner till hur psyket hos hans avkommor är?

Sv: Gallant Baron

jag tycker han är prisvärd iaf, även om han inte lämnat nån sån där superstjärna så tycker jag hans avkommor håller bra i dom klasserna dom är i :) har inte träffat nån av hans avkommor så jag vet inte hur dom är i psyket :cool:

Jag har träffat en ganska flyktigt ett par gånger, Domain Launcher. Han är supersöt :D och han verkar väldigt trevlig.

jag har träffat ett antal avkommor.. dom är väldigt snälla att hålla på med, otroligt fina å köra och dom gör allti sitt bästa på banan, jag har kört 2 lopp med en av avkommorna vann till och med ena starten. ja gillar dom avkommorna skarpt

Han hade två vinnare på Jägersro idag!

Någon mer som träffat avkommor till Gallant Baron?

Jag tycker att han är prisvärd. Jag ska betäcka med honom i år :D vi får väl se vad som tittar ut om ett år...

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Hästnyheter Hingsten El Barone 111 Z, som ägs av Lövsta Stuteri, tas ur den internationella hoppsporten. Nu väntar ett liv på hemmaplan med fokus på...
Svar
2
· Visningar
519
Senast: Mabuse
·
Trav Hej alla travkunniga! Jag har i många år sagt att jag vill prova köra en travhäst men det blir liksom inte av, för jag känner mig osäker...
Svar
10
· Visningar
980
Senast: Cattis_E
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Samtidigt avslöjar forskare hos SLU, Sveriges lantbruksuniversitet, att man är på väg att lösa gåtan om varför vissa hästar kan trava...
Svar
0
· Visningar
611
Senast: Gunnar
·
Avel Hej! Någon annan med en avkomma från fina glamourdale? Hur går det för er? Är ni nöjda? Hur är psyket hos dom? Har själv en 6årig...
Svar
2
· Visningar
1 233
Senast: adrikkens
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka