Gaaah, tyst din kåta J&%&V%/¤&L!!!

M

Mariika

Mest en gnälltråd men jag blir snart toookig, om jag inte redan är det :eek:. Hela dagarna är det lungt och skönt, även vid möte med tikar, men när skymningen kommer, ja då blir han som förbytt. Låter konstant, plockar uppmärksamhet och vankar av och an i lägenheten. Det är OMÖJLIGT att studera! Och igår försökte han ta sig upp i sängen och den är upphöjd till 1,5m! :eek:

vad kan man göra åt en könsmogen hanhund nu så här i löptider? :confused:

Sv: Gaaah, tyst din kåta J&%&V%/¤&L!!!

Har varit på väg att göra det två gånger, men pengarna jag lagt undan för det ändamålet har båda gångerna rykt pga att han ena gången käkade upp råttgift en lördagkväll och den andra gången misstänktes ha epilepsi = dyra provtagningar. Båda besöken slutade i runda slängar på 2000 kr vardera, så nu försöker jag spara igen, men bort det skall dem. Men fram tills dess... :crazy:

Ge honom en tik så han blir nöjd? :D

Nej skämt åsido

Har tyvärr inga svar att ge dig eftersom min hane ännu inte har fattat vad löptik är. Du kanske skulle kunna gå med honom en riktig rejäl långrunda så han blir trött?

tja han har väl motionerats ungefär 4-5 h idag. Har både lekt med grannhundarna TVÅ omgångar idag, sökt och tränat på trix.

Lixom ingen hejd på honom :crazy:. Kom in för ungefär en timme sen, var då ute i nästan en timme och lät honom dra ett bildäck (har ett jag brukar träna med). Tänkte att det kunde hjälpa att få honom lite fysisikt trött nu på kvällen, men glömde den lilla detajen att han aldrig är trött länge. På hemvägen vädrade han förmodligen tik och sen var han igång.. :crazy:

Fast NU har han faktiskt lagt sig tillrätta, men nu orkar inte ens jag anstränga mig med studier längre så det är lika illa :angel:

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka