gå kurs hos kfh?

E

elvisS

tänkte gå på kfhs clinic den 1/7. var det någon som gick på den förra året?fick man ut nån av den, var det intressant átt se, vad fick man se? berätta gärna hur det var!!:) :)

Sv: gå kurs hos kfh?

Hej

Jo jag var där i alla tre dagar med min häst! Det var mkt speciellt och detta förändrade mkt i mitt liv inte bara med min häst utan förhållningssätt till mycket.

Det är väldigt svårt att berätta för det var så många intryck men är man öppen för nya tankesätt så det en mkt bra kurs.

Ska själv gå på clinicen i sommar som en liten uppfräshning av förra årets dagar.

Kfh är en av de mest fantastiska mäniskor jag har träffat och han gjorde ett stort intryck på mig och min häst.

Tycker absolut att du ska åka på den men jag rekomenderar starkt att läsa hans böcker innan.

Mvh Fatima

Liknande trådar

Övr. Hund Hej, Jag och min sambo skaffade hund i mars, en springer spaniel hane. Vi har sen innan pratat om att vi gärna skulle ha två hundar. Vi...
2
Svar
25
· Visningar
1 501
Hundhälsa Min yngsta hund (2 år) vill efter ett tag inte äta den maten hon tidigare ätit. Till en början fick hon torrfoder, och det kunde gå...
Svar
15
· Visningar
613
Senast: YlvaG
·
Hästvård Tänkte höra om ni har några kloka råd. Shettisen vi lånar fick kolik i går. Var rätt dålig när veterinären kom men svarade bra på...
Svar
2
· Visningar
537
Senast: Kristall10
·
Fritid Vilken djungel. Undrar om någon kanske har tips? Blir inte många tältnätter per år men är dags att köpa nytt. Vi är 2-3 vuxna. Tältar...
2
Svar
24
· Visningar
945
Senast: Zpunk
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar