coari
Trådstartare
Sv: Fysiologisk verkning.
Hur vet du att din hantverkare, juridiska rådgivare,läkare osv utför blir rätt utfölrt.???
Naturligtvis så införskaffar du dig en läkarutbildning själv innan du råkar ut för en olycka som kräver dess utövande.
Eller är det så att det finns en viss skillnad på legitimerade utövare och icke legitimerares "kvacksalveri"??
Bra att veta jag har nog inte fattat det innan, läste kanske lite slarvigt i början.
Men jag tycker att det är ett bra tillfälle att lära sig mer. Jag har svårt att se hur det ska vara.
Egentligen tycker jag att om jag som hästägare anlitar en utbildad hovslagare så är det en tjänst som jag köper. Då tycker jag att jag borde kunna lita på att den blir rätt utförd. Jag tycker inte att det är ngt konstigt med det. Det finns så många andra tjänster vi kan köpa tex juridisk rådgivning, olika hantverkare, läkare osv. Tyvärr fungerar det ju inte så i verkligheten.
Hur vet du att din hantverkare, juridiska rådgivare,läkare osv utför blir rätt utfölrt.???
Naturligtvis så införskaffar du dig en läkarutbildning själv innan du råkar ut för en olycka som kräver dess utövande.
Eller är det så att det finns en viss skillnad på legitimerade utövare och icke legitimerares "kvacksalveri"??