Fylla i färg på flammig möbel

Comatose

Trådstartare
http://www.pixbox.se/pic_show_id29707275.html

Ska köpa det här skrivbordet begagnat ikväll och undrar om ni har tips på hur jag ska bära mig åt för att "fylla i" den färg som saknas, dels på framsidan, men också på hyllplanet på sidan. Vad för sorts färg, vilka verktyg osv. Måste jag måla om hela möbeln, eller räcker det med att fylla i?

Sv: Fylla i färg på flammig möbel

Måla om hela möbeln, annars fortsätter det nog att vara "flammigt" och troligtvis i två olika färger eftersom den gamla vita antagligen inte är särskilt "vit" längre.

Sv: Fylla i färg på flammig möbel

Tack! :)

Jo, det är kanske bäst att måla om alltihop, men oj vad jag hade hoppats slippa det .. :crazy: Någon som har något tips om vilken sorts färg som är bäst att använda?

Liknande trådar

Hemmet Ja, det är klart att det går, men tar det lite mer från början, för nu är det förändringens tid för mig :) Jag bor i hyreslägenhet och...
Svar
17
· Visningar
5 207
Hemmet Jag ska flytta 1 oktober och har många möbler i vitt. Är så sugen på att fixa till det som inte är vitt också och sen ha några få...
Svar
6
· Visningar
1 062
K
Utrustning Ska köpa ett Mias shabrak och brodera tror jag. Fast kan inte välja färg. Så nu vill jag ha lite tips på vad jag ska ha för färg på...
Svar
7
· Visningar
845
Senast: månFare
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Retrievertråden
  • Rasvals-tråd
  • Valp 2025