Fy så jobbigt!

sky_fly

Trådstartare
Jag känner att jag vill säga att jag avskyr hundar just nu. :D haha
Familjen har en dreverhane men vi har nu fått besök utav min brors unga gatukorsning. Som givetvis löper. :cool:
Och killen är nu helt tokig och får sitta i sin älskade bur annars hoppar han på damen direkt.
Och storleksskillnad finns det! Så får han in rätt läge är det ganska synd om lilldamen. :angel:
Så tyck synd om mig som får sitta och dras med dreverns oerhört jobbiga gnällande. (I detta läge lyssnar han inte på någon!)

12572_1208361399.jpg

Drevern är såklart den bruna; Ricki
Dvärg pincher, dvärgtax och cihuahuan; Safira
*Bilden är säkert ett halvår gammal..

Sv: Fy så jobbigt!

Men varför kommer din bror hem till er med en löptik när han vet att ni har en hane?

Nej,jag skulle inte kunna ta med min löptik hem till någon som har en hane,så det slutar med att "hemmahunden" hamnar i en bur!

Jag tänker inte dra upp orsaker här eftersom det inte spelar någon roll. Bara det att han var tvungen att ge sig iväg och ingen annan kan ta hans hund.
Sedan hade hon inte börjat löpa då hon kom hit utan började undertiden hon var här!
Så det finns ingenting att göra.
Buren är han endast i för att hon ska få en stund utan honom. Han sitter inte där hela dagen.. :/

Nej,du behöver inte dra upp orsaker,men jag trodde att han kom dit bara för att hälsa på! Och det var det jag reagerade på,att vid ett hälsa-på-besök ta med sig en löptik till en som har hane!

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Annonsera mera hundar 2
  • Akvarietråden V
  • Kattbilder #10

Hästrelaterat

Tillbaka