Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jo det vet jag! Tänkte om det var någon annan sida eller så. Eller hamnar exakt alla avelshingstar där som är godkända?Just fux hingstar har jag dålig koll på med på Breedly finns alla avelsgodkända hingstar med.
Hej! Jag är intresserad av att hitta en avelshingst som är fux inom travsporten (varmblod). Vet ju Love You, Super war horse och Caballion. Men finns det fler? Tack på förhand
Japp precis, det flesta använder breedly nuförtiden för att hålla koll :-)Jo det vet jag! Tänkte om det var någon annan sida eller så. Eller hamnar exakt alla avelshingstar där som är godkända?
Ja det är han verkligen, bor inte så långt ifrån där vi har vårat sto. Men är rädd att det blir lite för mycket "franskt" då hon är väldigt pigg och har franskt i blodetCaballion hörs vara riktigt fin. Stoet som jag är delägare på har blivit betäckt med honom för någon vecka sedan.
Åh tack, ja den är riktigt fin!!Kom på en fuxhingst - Betting Gangster är ju fux