Fuxhingstat

Mkanneli

Trådstartare
Hej! Jag är intresserad av att hitta en avelshingst som är fux inom travsporten (varmblod). Vet ju Love You, Super war horse och Caballion. Men finns det fler? Tack på förhand 🤗

Hej! Jag är intresserad av att hitta en avelshingst som är fux inom travsporten (varmblod). Vet ju Love You, Super war horse och Caballion. Men finns det fler? Tack på förhand 🤗

Caballion hörs vara riktigt fin. Stoet som jag är delägare på har blivit betäckt med honom för någon vecka sedan.

Caballion hörs vara riktigt fin. Stoet som jag är delägare på har blivit betäckt med honom för någon vecka sedan.
Ja det är han verkligen, bor inte så långt ifrån där vi har vårat sto. Men är rädd att det blir lite för mycket "franskt" då hon är väldigt pigg och har franskt i blodet😁

Liknande trådar

Avel Hej! Jag ska betäcka mitt quarter sto i år och vill betäcka med en quarter. Jag har sen tidigare bara koll på swb hästar och där tycker...
Svar
1
· Visningar
502
Senast: Nikan
·
Kropp & Själ Egentligen har jag ett fantastiskt bra liv. Jag älskar mitt lilla hus, jag älskar mitt yrkesval, jag har bra kollegor och en bra chef...
2 3
Svar
42
· Visningar
2 330
Senast: Thaliaste
·
Ekonomi & Juridik Hej på er, det finns säkert mängder av sånna här frågor på nätet men har inte hittat hur man gör i exakt vår situation. Sambon har en...
Svar
3
· Visningar
1 477
Senast: Bee
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
12 330
Senast: lizzie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Vilken försäkring?
  • Valp 2025