Tack snällt av dig att svara så jag slipper.
Rambo, du har rätt jag har en avkomma efter honom, hon är bra lugn cool och vacker!
Jag har två avkommor här hemma efter Bourbon varav en är mycket bra!
Jag har själv betäckt med Briar(jag tycker mycket om honom)
men jag kan bara konstatera fakta att han lämnar ojämnt.
Donnerfly är stor och snygg snäll och trevlig i sitt temperament. Där kan man bara läsa statistiken han lämnar bra avkommor.
Bayron har jag använt i år han är otroligt snygg, rids av en 16 årig tjej snäll snygg och A-prem vilket betyder att han lämnar bra.
Ravell har jag använt i år också han är mycket bra med fullblod i sig. Bra stostam.
Mitt bästa föl hitills fick jag nog i år e. Davinci som är min absoluta favorit han går från klarhet till klarhet, den stostam han kommer ur är nog sveriges bästa. Hans mamma har tre godkända hingstar han står på Tullstorp.
Vi fick också föl e. Bernstein i år ett mycket vackert stoföl men saknar den utstrålning som Davinci fölet har! Hon piafferar med höga knälyft urläcker!!!
Jag gillar många hingstar men har mina favoriter, ibland betäcker jag inte med dom utan försöker att tänka på hur bra det ska bli med mitt sto, Rambo var så och det blev bra.
Nästa år ska jag ta något säkert till mitt treåriga Bourbon sto hon är en pärla, kusin till Davinci! Hon fick 998 extriört på sin fölvisning.