Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Här har det flyttat hem en rejäl lipizzanerdam i sina bästa år. Fick tyvärr hastigt ta bort mitt hlbsto pga olycka i våras.
Så nu är jag i en djungel av identiska namn, oftast bara ngt nummer el siffra som man kan skilja de på! Och att det inte finns särskilt många hingstar i landet, som dessutom har samma linjer då aveln är väldigt liten på rasen!
Stoet ifråga har iaf lämnat avkomma med 40 p och avelsdiplom. Hon själv är visad med 39 p och guld. Så det känns bra att jag köpt ett sto där det redan finns info att tillgå
Målet fram tills nästa år är att försöka få henne AB- prem men då krävs det placering i LA dressyr. Så där har skogsryttaren sen många år tillbaka ngt att bita i men va tusan, massa ridlektioner på ridskolan, sen så!!!
Ja, det ställer ju till en del... Jag vet inte om jag vågar ta SR t.ex. med tanke på att han har både OCD + pungbråck nära i stammen, även om han själv varit "ren".
Men Dalwhinnie är väl "defekt-fri" såhär långt?
(Hingsten jag var sugen på var e. SR och u. Dalwhinnies helsyster.)