Fullt i brevlådan..

B

babyfoal

..av reklam och erbjudanden från diverse bok-klubbar och tidningar.
Tidningen känner jag igen från BVC och är väl ok.

Nu sitter jag och tittar på den här bokklubben. Vet inte om jag får skriva ut namnet. Men jag undrar om ni har hoppat på dessa bokklubbar, och är det värt pengarna? Eller är det skitböcker? Är det bättre att gå ut och handla böcker själv i bokhandeln?

Nu är hon ju bara 10 veckor, så helt panik är det ju inte för henne, men kul för mig att läsa för henne.

Här får man två stycken till ett förmånligt pris, och sedan binder man sig att köpa två det första året.

Är lite kluven..

Så, hur har ni gjort?

Sv: Fullt i brevlådan..

Jag har inte gått med i bokklubben (jag anar vilken det är och det kommer utskick och erbjudanden hela tiden, sonen är snart 2½ år).

Jag har istället köpt böcker på rea och när man hittat något bra i affären :laugh:

Kanske att jag går med i någon bokklubb när han blir ännu lite större och kan välja lite själv och då blir det ju också spännande när det kommer bokpaket med posten :idea:

Jag gick med, och blev väldigt besviken... Kunde hitta likvärdiga böcker billigare i bokhandeln, och mer åldersanpassade också (för alla barn utvecklas ju inte lika snabbt)

Jag gick med i G*B**** när dottern var rätt ung. Sa upp premurationen efter ett par paket - var rätt besviken. Fick typ två bebisböcker och en skallra eller dyl i varje paket - skitdyrt för vad man fick betala.

Hittade sedan en sida med massa länkar till erbjudanden där jag skrev upp mig på prova på paket i två andra bokklubbar. Fick aldrig några paket öht. Tack för tråden, det påmindre mig, får försöka beställa igen.

jag har också gått med i den bokklubben och måste säga att det är dyrt. Vet inte om jag ska fortsätta, fått tre paket! Skulle säkert kunna hitta billigare och roligare böcker på bokhandel... men det är rätt bekvämt att få dem i brevlådan också :)

Var med i samma bokklubb, sa upp den rätt snart. Som andra sagt, finns bättre böcker att köpa. Eller varför inte biblioteket, en guldgruva!

men det finna jättebra barnbokaffärer på nätet också, så får man ändå hem dem :bump:

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka