Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Typ sånt där skräp dyker upp ibland, och nä det är vuxna inte fjortonåringar som postar...
Tröttsamt just nu är "åh så vackert, en jude kysser en palestinier"-bilder. Det hjälper ju inte ett skit, barn dör i Gaza ändå och konflikten är minst lika djup som den någonsin varit.
Precis. Det låter ju jättefint och mycket kärlek men tar fokus från det fasansfulla som händer.Ja det är ju inte det som händer mest av allt i Mellanöstern just nu.
Eller kommentarer om muslimer i Egypten som skyddar kristna med sina egna liv. Nyheten den dagen var egentligen at kristna i just Egypten hade förföljs och misshandlats.
Typ sånt där skräp dyker upp ibland, och nä det är vuxna inte fjortonåringar som postar...
Men man förstår inte dem förens man är MAMMA. För när man är MAMMA ingår man i en elit klubb med andra som är MAMMA och mycket bättre än alla andra.MIN MARDRÖM!
Tar alltid bort ALLA såna bilder och avföljer personerna som delar dem.
Herregud vad de är störande och fula. Förvånas ofta över att folk har så himla dålig smak.
Men man förstår inte dem förens man är MAMMA. För när man är MAMMA ingår man i en elit klubb med andra som är MAMMA och mycket bättre än alla andra.
Herregud - red upp ditt liv först! Sen kan du fundera på kvinna... *muttermorr*
Pust...
Pust...
Den finns säkert tyvärrHehe, erkänn att du citerade en bild nu
Jag stör mig också på: HERREGUD EN KÄNDIS DOG LÅT OSS POSTA ÖVER HELA INTERNET.
Även om jag tycker om kändisen
... och jag tror att jag ta mig attan inte ska säga ett ljud på facebook i fortsättningen heller, för oavsett vad som postas så länge det postas på facebook så finns det alltid folk som stör sig. På allt.