kolblakkur
Trådstartare
Det kryllar av gräsliga bilder som folk delar på Facebook. Vad har ni för "favoriter"? Jag börjar med min, jag vet inte om jag ska skratta eller gråta.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det kryllar av gräsliga bilder som folk delar på Facebook. Vad har ni för "favoriter"? Jag börjar med min, jag vet inte om jag ska skratta eller gråta.
Men wow vad hatiskt.Däremot delar jag gärna ut nackskott till alla jävla likewhorepar [...]
Men wow vad hatiskt.
Jag skulle hellre ha 100 par som öppet beskriver sin kärlek vareviga jävla dag som vänner på Facebook än nån som sitter och skriver om "likewhores" som förtjänar nackskott.Jasså? Jag som tyckte att jag formulerade mig så ovanligt trevligt för en gångs skull
Det jag skrev gäller oavsett. Jag skulle fixa det där x 100 hellre än se folk skriva som du gör.Fast det är skillnad på par som "öppet beskriver sin kärlek" och par som nästintill dagligen skriver skitsmöriga kärleksförklaringar i stil med "åh de e du å jah mot världen bby. Fan va jah älskar dig bby, vi för alltid! Pöss puzz!"
Vilken tur då att du inte har mig som vän på fejjanDet jag skrev gäller oavsett. Jag skulle fixa det där x 100 hellre än se folk skriva som du gör.
Ja gud ja.Vilken tur då att du inte har mig som vän på fejjan
Det går faktiskt utmärkt att dölja de man inte pallar ha i sin FacebookfeedFast det är skillnad på par som "öppet beskriver sin kärlek" och par som nästintill dagligen skriver skitsmöriga kärleksförklaringar i stil med "åh de e du å jah mot världen bby. Fan va jah älskar dig bby, vi för alltid! Pöss puzz!"
Ja det vet jag mycket väl och jag hade gärna döljt dessa människor om det inte vore för att dom faktiskt har något vettigt att komma med iblandDet går faktiskt utmärkt att dölja de man inte pallar ha i sin Facebookfeed
Skriv det där på fb och berätta vad du får för reaktioner... (Är väldigt nyfiken på reaktionerna).Bilder bryr jag mig inte så mycket om.
Däremot delar jag gärna ut nackskott till alla jävla likewhorepar som bor, äter och skiter ihop men likt förbannat envisas med att skriva A4-långa, offentliga kärleksförklaringar till varandra.
De där tacken tycker jag också är rätt tråkiga. "Tack XYZ för gofika". Klart man kan skriva om att man fikat, men att bara tacka är lite fånigt.Skriv det där på fb och berätta vad du får för reaktioner... (Är väldigt nyfiken på reaktionerna).
Jag tycker "tack"-statusar är lite knasiga, ser såna varje dag. Tex "tack *taggad person* för en sån trevlig dag, det får vi göra om snart."
Ska se om jag hittar ngn irriterande bild
Jag har skrivit många liknande statusar på facebook förr och aldrig fått några negativa reaktioner. Antar att människorna i min vänlista inte är av den bittra bukeartenSkriv det där på fb och berätta vad du får för reaktioner... (Är väldigt nyfiken på reaktionerna).
Jag tycker "tack"-statusar är lite knasiga, ser såna varje dag. Tex "tack *taggad person* för en sån trevlig dag, det får vi göra om snart."
Ska se om jag hittar ngn irriterande bild