Ful svans behöver hjälp!!

Sv: Ful svans behöver hjälp!!

Jag funderar på att tunna ur min nordis svans. Hon har kanske dubbelt så tjock som din hästs svans ser ut att vara. Detta är ett problem, eftersom det blir så tätt i svansroten att hon får svamp. I övrigt håller jag med de andra: tvätta (jag brukar ha i vanligt hårbalsam efteråt) och sen vräka på med pälsglans.

Jag vet inte om man får tipsa om märken här på buke (har sett att det är övernitiskt på den modereringsfronten emellanåt) men om man får det så tar jag gärna emot tips! Ö&B har slutat sälja den jag tycker funkat bäst till överkomligt pris. Jag var också inne på en hästaffär i stan, och säljaren där hade en PRE med en man som är 120 cm lång, hon hade köpt någon balsamgelé som hon sade var outständing.

Liknande trådar

Avel Hej! Jag har ett sto på hela 7 år! Hon väntar nu sitt första föl, bf: Maj 2021. Men nu har hon blivit farlig!! Och helt...
2
Svar
24
· Visningar
4 923
Senast: Nota
·
Hästhantering Behöver hjälp med ett grinigt sto!! Jag och min vän har en varsin häst i en lösdrift med fri tillgång. Min väns sto på 7 år är nästan...
2
Svar
37
· Visningar
4 910
Hästvård Hej! Har kanske en något onödig fråga.. Min D ponny och jag har precis bytit stall, 1 Januari. Skulle då duscha av hennes fötter. I...
Svar
18
· Visningar
1 415
Ridning Hej! Jag är en tjej på 15 år som har älskat höstar hela sitt liv. Jag har en äldre syster som nu har flyttat hemifrån så jag får ta hand...
Svar
14
· Visningar
2 113
Senast: Buck
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama