Frysfråga!

• Äldre
  • Trådstartare Trådstartare _FiA_
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2
  • Visningar Visningar 1 287

_FiA_

Trådstartare
Jag har fryst in köttfärs sedan jag handlade för någon vecka sedan. Brukar dela i 2 delar och lägga i fryspåsar. NU undrar jag om jag kan ta fram köttfärsen och lägga i kylen och låta den tina, och äta först i övermorgon? Hur länge kan man låta fryst kött som tinar ligga i kyl innan det blir dåligt?

Sv: Frysfråga!

Beroende på hur kallt du har i kylen så är det inte ens säkert att det hunnit tina helt tills i morgon, så jag skulle inte vara orolig att använda det i morgon men inte låta det ligga längre än så.

Liknande trådar

Samhälle Detta är ingen tävling utan en påminnelse till oss om att inte glömma och att fortsätta ta in ny info om förintelsen. Alla händelser är... 2
Svar
25
· Visningar
1 815
Senast: Monimaker
·
Tjatter Jag fick en obehaglig känsla nu.. och eftersom jag i min behandling tänker att jag inte ska äta eller ha ångest utan istället prata med...
Svar
4
· Visningar
623
Kropp & Själ ...Men inte direkt överlevnad. Okej en konstig trådstart. Men såhär är det. Mitt arbete måste plötsligt varsla. De sa att 5.5 tjänster... 2
Svar
29
· Visningar
3 039
Senast: Twihard
·
  • Artikel Artikel
Dagbok ... men jag står stilla, fortfarande väntandes på att livet ska börja trots att det nu bara är ett år kvar till 30. Det är på dagar som...
Svar
4
· Visningar
588

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka