Frusna katter

C

Chiqitita

Har ett litet dilemma, har 2 frusna katter som tycker de är skit kul att vara ute men de fryser bokstavligen häcken av sig!
Särskilt den ena som är lite mager..

Är jag dum om jag syr alt. köper täcken som de har på sig då de är utomhus?
Eller är de bäst att låta de sitta inne?

äsch, de känns som ganska dum fråga men kanske kan lyckas få några svar iallafall.

Sv: Frusna katter

Jag hade inte satt täcke på katter, de fastnar så lätt och det vore ju hemskt om de inte kommer loss:crazy:

Låt dem vara ute en kortare stund, de kommer säkert in om de fryser.

Katter kan verka frusna när de kommer in för de älskar ju värme;) fast de egentligen inte fryser när de är ute.

Glömde kanske tillägga att katterna går kopplade just nu.. De är innekatter som går ut dagligen och då de är ute så SKAKAR de.

Jag har bekanta som har rexar, de brukar ha hundtröjor på kissarna vid promenader i kallt väder eftersom den egna pälsen inte räcker till. Så visst går det alldeles utmärkt att klä på frusna katter. :laugh:

Sätt på täcke du, eftersom du har dem kopplade borde det inte vara någon risk att de fastnar.

Okej, trodde nästan jag börjat bli knas. Aldrig hört någon som klätt på sina katter.
Om jag har dem lös så är de under uppsikt. Dags att visa vad man lärt sig på slöjdlektionerna!

Liknande trådar

Katthälsa Jag har två innekatter, steriliserade honkatter, syskon från samma kull och födda 2017. De har bott hos mig sen de var åtta veckor...
Svar
11
· Visningar
815
Senast: Svartkatt
·
Övr. Katt Jag gav i våras bort en katt åt en som frågade efter en ny, vuxen, katt då hennes förra blivit påkörd. Jag hade två som inte trivdes så...
Svar
19
· Visningar
2 557
Senast: Skjøldur
·
Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
4 409
Övr. Katt Jag har två katter som kan gå in och ut som dom vill till en stor inhägnad del av tomten. Inne har dom två kattlådor som inte används...
Svar
13
· Visningar
5 426
Senast: Dopy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama