Problematisk
Trådstartare
Ibland måste jag iväg tidigt på morgonen, och jag har SÅ SVÅRT för att komma igång. Jag kan inte sätta mig vid bordet och äta frukost, då blir jag bara segare och det tar en evighet innan jag kommer iväg = blir sen. Funderar därför på om det skulle fungera att förbereda frukost och äta den när jag är på väg dit jag ska. Frukost är nämligen mitt favoritmål så jag känner att vetskapen om att en god frukost väntar KANSKE kan motivera mig lite
Behöver därför frukosttips som passar att äta "i farten"! Det är en bonus om det går att äta (dricka?) medans jag kör, men passagerarvänligt kan också funka. Det måste iallafall vara nåt som går att äta i bil utan att spilla, kladda osv.
Macka/or och oboy/drickyoghurt/juice är helt okej
Smoothie funkar ibland men inget jag är jätteförtjust i, och de jag tycker om är inte så mättande
Bara drickyoghurt är lite lite om jag ska vara borta ett tag
Overnight oats har jag provat och tyckte inte om
Det är nog vad jag har provat än så länge, så det finns säkert massor av andra bra förslag?!
Behöver därför frukosttips som passar att äta "i farten"! Det är en bonus om det går att äta (dricka?) medans jag kör, men passagerarvänligt kan också funka. Det måste iallafall vara nåt som går att äta i bil utan att spilla, kladda osv.
Macka/or och oboy/drickyoghurt/juice är helt okej
Smoothie funkar ibland men inget jag är jätteförtjust i, och de jag tycker om är inte så mättande
Bara drickyoghurt är lite lite om jag ska vara borta ett tag
Overnight oats har jag provat och tyckte inte om
Det är nog vad jag har provat än så länge, så det finns säkert massor av andra bra förslag?!