JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Frodo från Henrik till Tony
(Ridsport)
Det är alltid någon som vinner och någon som förlorar när etablerade hästar byter ryttare. Denna gång handlar det om Tony André Hansen och Henrik von Eckermann.
Läs mer...
Moderator
Hästnyheter
En besviken Henrik von Eckermann missar pallen i världscupfinalen i hoppning – men hyllar sin häst, Iliana, efter tävlingen.
- Hon har...
Hästnyheter
Henrik von Eckermann hade en rivning den andra finaldagen men trots det har han slagläge på sin tredje raka världscuptitel.
– Jag är...
Hästnyheter
Hoppningens andra omgång vid världscupfinalen i Basel, Schweiz, blev en rysare. Henrik von Eckermann och Iliana fick ett nedslag på den...
Hästnyheter
De går ut med startnummer fyra när Longines FEI Jumping World Cup Final inleds med tidshoppning på torsdag kväll. Och Henrik von...
Lönesamtal
Skola & Jobb Om det är en felaktig och orimlig löneskillnad kan du be att de kollar upp din lönenivå vid vilket tillfälle som helst. Lönerevisionen...
JohannaB
1 minut sedan
Att inte ha några vänner när man blir gammal
Relationer Mina vänner online använder främst WhatsApp och Discord. En del har fortfarande instagram, men de flesta som är på insta är där för sina...
skiesabove
4 minuter sedan
Svar: 213
Visningar: 10 242
Allmänt
Cykel
Fordon Tänker att det är lika bra att köpa en cykel och ett lås och ha den på ett sätt som fungerar för dig. Det är supermysigt att ha cykel...
Badger
7 minuter sedan
Kastrera tik med titthål
Hundhälsa Östersund djursjukhus gör det fortfarande. Vet att någon enstaka har fått nekande svar när de frågat i telefon, men det finns minst en...
Sol
34 minuter sedan
Svar: 12
Visningar: 471
Hund
Uppdateringstråd 31
Övr. Hund Har någon erfarenhet av ataxi efter Cartrophen? Nu är ju min hund gammal men efter de två första sprutorna har hon kissat inne två...
Hippocampus
34 minuter sedan
Svar: 1 126
Visningar: 66 037
Hund