Frihetsdressyr med tinker Laura

Status
Stängd för vidare inlägg.
Så var det dags igen, frihetsdressyr! Tinkan är rätt duktig så det är kul. Vi fick börja med lite mer avancerade övningar direkt. Det intressanta är att kursledaren ser vad vi behöver jobba på direkt också. Komma närmare i följa momentet och följa utan att jag ska tigga och be om det hela tiden. Så sticken med snöre på. Gillar inte Laura, mycket skeptisk till denna grej. Så viftar matte med den också. Jättejobbigt. Hon var skeptisk hela dagen, fick inte ens henne att komma till mig när kompisarna gick in i stallet och hon blev själv ute på kurs stället. Inte likt henne. Men ok, imorgon är det kurs igen.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Dagbok Dagbok En plats för blogg-liknande inlägg och kommentarer. Här kan du skriva en offentlig dagbok. Hackad natt där jag fått springa upp...
Svar
2
· Visningar
503
Senast: IngelaH
·
L
  • Artikel Artikel
Dagbok Varning att dethär är om känsliga saker så kanske är jobbigt för endel att läsa om. Men jag vill bara berätta om det men jag vet inte...
2 3
Svar
46
· Visningar
6 347
Senast: Motacilla
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har försatt mig i min nuvarande livssituation för att jag vill öva och bli bättre på problemlösning. Och har man såna mål i livet så...
Svar
11
· Visningar
2 141
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Häromdagen var det dags för yogapass. Jag hade jobbat på dagen – visserligen kontorsarbete men ändå förhållandevis rörligt då jag går...
Svar
5
· Visningar
1 190
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Pälsvård! För dummies
  • Träffa hundfolk?
  • Uppdateringstråd 30