Framkalla bilder - vilken firma använder ni?

aemaria

Trådstartare
Jag sitter och gruvar mig för att ta tag i 5 års framkallade bilder :crazy: Förbannar mig själv för att jag inte gjort det förut men nu måste det ske!

Ni som framkallar bilder, vilken firma använder ni er av?

//Åsa

Det beror på vad jag ska med fotona till. Ska jag ha många i samma storlek och färg tar jag något billigt jag hittar på nätet, typ fuji direkt eller ica foto. Om jag ska framkalla lite större bilder eller färre bilder brukar jag göra det på crimson.se.

Jag sitter och gruvar mig för att ta tag i 5 års framkallade bilder :crazy: Förbannar mig själv för att jag inte gjort det förut men nu måste det ske!

Ni som framkallar bilder, vilken firma använder ni er av?

//Åsa

PhotoBox. Men beställer ganska lite bilder som sådana utan kör med konceptet fotoböcker istället.

Är jättenöjd med Fuji Direkt. Har köpt vanliga foton, förstoringar och julkort mm därifrån. Det går snabbt och är billigt.

Fast nu blev jag förvirrad. Menar du framkalla eller skriva ut? Om du menar framkalla rekommenderar jag Crimson, om du menar skriva ut är det ju inte lika noga. Fuji brukar få bra betyg har jag för mig.

Fast nu blev jag förvirrad. Menar du framkalla eller skriva ut? Om du menar framkalla rekommenderar jag Crimson, om du menar skriva ut är det ju inte lika noga. Fuji brukar få bra betyg har jag för mig.

Jag menade trycka, skriva ut från digital förlaga. Det andra begreppet försvann innan millennieskiftet för oss dödliga amatörer.

Liknande trådar

Skola & Jobb Kan man skriva en skriva-av-sig-tråd här? Den kanske bör ligga under Dagbok, men samtidigt kanske det funkar lika bra här? För er som...
2
Svar
24
· Visningar
5 113
Senast: Sasse
·
Relationer Träffade en kille på tinder för lite mer än ett år sedan. Han bodde 5 h ifrån mig men han jobbade mycket i samma stad som mig. Vi...
12 13 14
Svar
265
· Visningar
22 024
Senast: Whoever
·
Skola & Jobb Som en uppdatering på gamla tråden, så blev jag "av med jobbet". Fick besked om detta idag, att jag inte fick en tillsvidareanställning...
Svar
19
· Visningar
3 181
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag ältar ALLT! Konstant! Just nu är det att jag slarvade med att säkerhetskopiera min externa hårddisk och allt jag har jobbat med är...
Svar
0
· Visningar
261
Senast: Lyan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Målbilder för trubbnosar.
  • Halt efter vila
  • Senast tagna bilden XV