Frågor om fälttävlan...

Sipuli

Trådstartare
Hejsan hoppsan, nu är det såhär att jag vill börja tävla fälttävlan med min ponny, men har några frågor ang. detta.
Först och främst; Hur mycket kostar fälttävlanskortet, och vart i norrbotten kan man ta det?
Eller måste man vara medlem i klubben där man tar det?
Och sen skulle jag vilja veta vad medical card är för något, hur mkt det kostar osv.

Och till sist undrar jag vart i detta land man kunde göra sin debut i fälttävlan? Dock helst i norr-eller västerbotten.
Tacksam för svar!

Sv: Frågor om fälttävlan...

det är olika hos olika klubbar hur mkt f-märkeskursen kostar, samma sak med medlemsskap - det är upp till klubbarna. men man brukar inte behöva vara medlem i just den klubben...

medical card är en hälsodeklaration där man fyller i namn och anhöriga, blodgrupp, sjukdomar osv om man skulle behöva bli hämtad med ambulans tex
det finns att beställa från SvRF på www.ridsport.se har för mig att det kostade ca 150 inkl frakt

terrängbanor finns lite varstans, norrland i allmänhet har jag inte stenkoll på, men i Östersund finns iaf en bana, det vet jag

Liknande trådar

Relationer Om någon vet vem jag är så vore jag tacksam om ni behöll det för er själv, då detta är lite känsligt, Jag behöver tips hur jag ska lösa...
Svar
12
· Visningar
2 565
Senast: Keb71
·
Ridning Hejsan hoppsan! jag hoppas jag har lagt den i rätt forum, annars får gärna admin ta och flytta på den:) Jag har en fråga eller...
Svar
1
· Visningar
961
Senast: Lazer09
·
M
  • Låst
Ekonomi & Juridik Hejsan. För tre månader sen skrev jag på ett fodervärds avtal där ja skulle få ha hand om ett varmblod som för det första är...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
7 383
Senast: Marie_Ozzy
·
E
Ridning Jag undrar lite ang. ponnyridning när man är över 18år. Det är nämligen såhär att jag är över 18år och driver ett företag som innebär...
Svar
4
· Visningar
1 304
Senast: Pancakes
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka