Frågor från en som inget kan...

Sv: Frågor från en som inget kan...

Har inte Gällerdahl sagt att Keymaster (e: 88:an) är snarast flegmatisk? Läste det i Ridsport tror jag.

Har träffat honom ett antal gånger på Flyinge, mest i boxen och när hästskötarna hanterat honom. Han verkar trevlig och cool. Ska se om jag kan scanna in bilderna på honom...

hanna_shetland skrev:
Linjeavel är ju aldrig fel... Eller inte oftast i alla fall.

Malinsky - har du inga foton att visa på stoet?

Hej!

Gav den enda bilden jag hade dig ngt? Blev du ngt klokare? :idea: :banana:

Skulle vara bättre om man såg henne från sidan. Det är svårt att se när det är snett fram ifrån. Hon ser himla trevlig ut!

OM hon är :love: :love: En mer lättriden häst får man leta efter. Bekväm som en soffa, inget i handen och samlar och ökar genom att göra vääääldigt lite. :bow: :bow: :bow:

Liknande trådar

• Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Var faktiskt inte så väldigt säker här efter sommaruppehållet om jag skulle fortsätta. Tog ju en paus redan i våras då jag kände 1. det...
Svar
0
· Visningar
384
Senast: cewe
·
Avel Nu är jag ute i väldigt god tid, för ska inte betäcka om förrän 2017, men då det fölet (?) blir stoets sista förmodligen, vill jag satsa...
2
Svar
23
· Visningar
3 668
Senast: HMQ
·
Träning Jag har problem med min häst som är dåligt musklad och blir springig (går/springer snabbt och slarvigt så att hon nästan snubblar) när...
Svar
8
· Visningar
1 796
Senast: Efwa
·
Avel Funderar på att betäcka mitt sto igen:) Skulle egentligen velat sälja henne till avel men har inte hittat någon jag vill sälja till än...
Svar
5
· Visningar
1 643
Senast: Jealle
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• DIY hästvård
  • Atletix