fråga om precept

Milosari

Trådstartare
det har öppnats ett litet hundtrimmeri alldeles i närheten där jag bor. ägaren funderar på att ta in precept för försäljning och det hade onekligen varit mer bekvämt än att cykla 5 km uppförsbacke med säcken på pakethållaren. men vad kostar det? tänker mest på precept plus eller möjligtvis chicken & rice. ni som ger det, är ni nöjda?

Sv: fråga om precept

Bra fråga... En bit dyrare än Lone Start iaf... Nödvändigt att svara när man inte vet va? :d

ANF (som jag har köpt en säck av eftersom jag är för glömsk för att komma ihåg att beställa standardt i tid :o) kostar 450 ungefär. det är ändå helt okej. dessutom har de ett rabattsystem så att man får var 10:e eller 11:e säck gratis (minns inte riktigt).

Betalade 479 kr för en 15 kgs säck med Precept Growth Formula.

Hade precept förut och det kostade väl mellan 450:- och 500:- :smirk: , har inte så stor koll faktiskt tyvärr.

Hur mycket går det för dig i månaden för dina två? Tidigare köpte jag två säckar i månaden. Nu äter de drygt en bara. Vet inte hur det går ihop :)

en säck äter de på tre veckor tror jag. jag håller inte så bra koll. just nu bantar de också (de såg ut som feta sälar efter att vi bott hos mamma hela sommaren) så då får de mindre mat.

Okej... Jag har nog där omkring. Lite mindre. Men de är ju mindre också :)

Liknande trådar

Hundhälsa Man får sig några tankeställare när man tittar på programmet och i allafall jag funderar på var gränsen går när det är vanvård och när...
2
Svar
29
· Visningar
9 240
Senast: Sol
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar