fråga igen :P

F

Figaaro

Hur kan man fixa en såkallad aktivitets lista i en tråd?:bump:
alltså, hur många inlägg den o den personen har skrivit i en tråd:angel:

Sv: fråga igen :P

Du går in i respektive forum där är det ju uppdelat i olika kolumner, betyg, senaste inlägg antalet inlägg och antalet visningar...

Siffran i senaste inlägg är klickbar, så man högerklickar på den, då poppar det upp hur många inlägg respektive person har...

Du går in i respektive forum där är det ju uppdelat i olika kolumner, betyg, senaste inlägg antalet inlägg och antalet visningar...

Siffran i senaste inlägg är klickbar, så man högerklickar på den, då poppar det upp hur många inlägg respektive person har...

Fast nu så är det iofs inte i kolumnen inlägg utan i den som det står Svar på som man ska klicka på, då öppnas ett nytt litet fönster och vips så finns alla som svarat i just den tråden med.

Senast ändrad:

Först finns den kolumn där det står "tråd", sedan en kolumn där det står "senaste inlägg", sedan kommer en kolumn där det står "svar".

Högerklicka på den med svar så får du veta vem/hur många inlägg.

Liknande trådar

Bukefalos Jag tror detta passar bäst under Bukefalos men annars får moderator gärna flytta den eller ta bort om det på något sätt skulle vara...
Svar
5
· Visningar
497
Senast: Shaggy
·
  • Artikel Artikel
Bukefalosnyheter När det nu är 28 år sedan den här sidan startade kan väl det senaste året sammanfattas med att inte så mycket hänt eller förändrats på...
Svar
4
· Visningar
2 556
Senast: Tilly_85
·
R
Övr. Hund Istället för och fortsätta i en tråd som handlar om att vara publik på utställning så tänkte jag att det kanske kunde vara bra med en...
Svar
16
· Visningar
989
Senast: Myrten
·
L
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Det här inlägget skriver Livia och jag, Livias pappa, tillsammans för att försöka reda ut lite av det som utspelats här de senaste...
Svar
4
· Visningar
2 221
Senast: LiviaFilippa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama