Apollo 13

Trådstartare
Jag ska få en fotokurs av sambon i födelsedagspresent och tänkte höra vart man hittar de bästa?

Finns det någon bra site eller är det bara googla?

Någon av er kanske har något bra tips på kurs som ni själva gått? Var har varit bra och vad har varit dåligt?

Viktigt är att det är på kvällar eller helger då jag jobbar heltid.
 
Sv: Fotokurs

Du kanske ska gå en folkhögskolekurs? Det finns många sommarkurser t ex att välja på. Kolla folkhögskola.nu
 
Sv: Fotokurs

Jag ska få en fotokurs av sambon i födelsedagspresent och tänkte höra vart man hittar de bästa?

Finns det någon bra site eller är det bara googla?

Någon av er kanske har något bra tips på kurs som ni själva gått? Var har varit bra och vad har varit dåligt?

Viktigt är att det är på kvällar eller helger då jag jobbar heltid.

Jag har gått ett par stycken på Medborgarskolan - "kreativ fotografering". De har varit kanonbra.

De har ju även nybörjarkurser och fortsättningskurser om man behöver grunderna.

/Lizzie
 

Liknande trådar

R
Skola & Jobb Jag ska anordna en kurs och tänkte att det vore smart att göra en digital anmälningsblankett dit alla kan anmäla sig via en länk...
Svar
10
· Visningar
585
Senast: Raderad medlem 68338
·
Mat Vi ska till Scandinavium på en torsdag. Funderade på att äta något innan vid 16-17 tiden. Har googlat lite men mest hittat äldre trådar...
Svar
15
· Visningar
908
Senast: Mabuse
·
Trädgård & Växter Tänker att några här borde väl ha egen kompost iaf :). Hur gör man om man vill påbörja en kompost, kan man ens göra det den här...
2 3
Svar
55
· Visningar
2 741
Senast: Unafraid
·
Hemmet För att få veckorna att flyta på smidigt så söker vi en whiteboardtavla som veckoplanerare. Den behöver ha veckodagarna uppradade och...
Svar
9
· Visningar
879
Senast: Guldaskig
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Parfym
  • Huslån vilken bank?
  • Vad gör vi? Del CCIII

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp