Fotografera trav

Miedo

Trådstartare
Nu kanske jag har helt efterblivna frågor, men det blir ju inte bättre av att jag låter bli ;)

Jag har länge velat fota trav, och kollat ut när Åby har lopp som jag kan närvara vid. Så långt är det lugnt :D

MEN - är det lätt att hitta bra plats nära banan där man är i ungefär samma nivå som hästarna? Och (vad) brukar det kosta att kolla på travlopp? (har försökt kolla men inte hittat något om det)

Sv: Fotografera trav

Entrén på Åby kostar en vanlig tävlingsdag 50 kronor.
Vid mållinjen brukar vara bäst att stå, annars så när mållinjen som möjligt. Stå inte vid ingång till /i kurvor, för då skyms en del av hästarnas ben av banans dosering. Bäst är om du kan få pressackreditering så att du får stå på innerplanen och fota.

Tack så mycket! :) (vet inte riktigt hur jag missade priserna...)
Hur kan man få pressackreditering?

Tyvärr har jag mer eller mindre telefonfobi.

Men får se till att vara där i god tid och hoppas på att man kan hitta bra plats då. Tack så mycket för svaren! :)

Liknande trådar

Hästmänniskan Gammal användare, men vill gärna vara anonym så ingen som läser det känner sig utpekad. Jag har en lång historia i hästvärlden med egen...
Svar
19
· Visningar
2 420
Senast: Mia_R
·
Gravid - 1år Jag kommer förhoppningsvis få ett barn till hösten. Jag bor idag i Malmö, där jag också jobbar. Jag kommer att vara självstående. Jag...
Svar
15
· Visningar
1 534
Senast: Queen
·
Ekonomi & Juridik Jag har försökt googla, men hittar inget riktigt tillämpligt och tänker att här inne finns ganska mycket erfaret hästfolk som brukar ha...
2 3 4
Svar
79
· Visningar
10 167
Senast: Svartkatt
·
Hundhälsa Kortversionen: hunden har ätit Fodax (oftast vilt) i flera år och funkat jättebra på det. Nu har vi flyttat till Åland och här finns...
2
Svar
20
· Visningar
2 170
Senast: Myrten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Vilken försäkring?
  • Valp 2025