Fotograf fick inte stå i manegen

Sv: Fotograf fick inte stå i manegen

jag förstår tävlingsledningen.. skillnad vore om fotografen stått där när alla startade...

men tävlar man på den nivån borde hästarna klara av att en liten fotograf står 10 m från ridbanan....

Det är nog bara dressyrfolk som inte pallar trycket från en fotograf :P

Men med anledning av den olycka som hände på en tävlingsplats för ett tag sedan tycker jag att fotografen skulle insett att tävlingsledningen har ett ansvar för att ingen blir skadad.

Hon syftar nog på den tragiska olycka i åstorp där en kvinna blev sparkad i ansiktet och förlorade syn lukt och smak...

Och Focusise (?) vad jag får det ifrån? Jo jag har aldrig hört talas om någon annan sport där man klagar på allt som hörs och syns. Alla sporter vill väl ha publicitet?

oki hade jag totalt missat...

håller med dig nr de gäller de dära med dressyrfolk... har nog aldrig sett nggn klaga på att de står folk på fel ställen som stör hästarna iaf itne på våra (hopp)tävlingar... (upp till 150)

dressyr däremot.. då måste vi bomma igen den ena dörren för där kan hästarna bli störda om ngn går genom den...

Det var ju tävlingsledningen som flyttade på fotografen inte ryttarna.

Klarade han inte av att ta en enda bild från något annat ställe? Konstigt.

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Hästnyheter (Ridsport) Så här långt har 24 fälttävlanshästar testats. Alla provsvaren har varit negativa...
Svar
0
· Visningar
760
Senast: Gunnar
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter (Ridsport) Vad tror ryttarna om den nationshoppning som börjar i dag söndag? Här är några synpunkter och tankar...
Svar
0
· Visningar
739
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter (Ridsport) Isabell Werths lagguld på torsdagen var hennes femte OS-guld. Det påpekar arrangörerna...
Svar
0
· Visningar
731
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter (Ridsport) Holländska dressyrstjärnan Anky van Grunsven planerar inte att rida OS i London...
Svar
0
· Visningar
732
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama