Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det tycker jag skulle vara rättvist. Men allt handlar väl tyvärr om pengar.Önskar att det kunde gå på SVT/SVTplay så jag kan se
Hade sett om det jag hade haft TV med TV6-abonnemang på (är inte hemma). Kanske går att se på mobilen men rätt trist så får se.Danmarks match började 14 svensk tid. Då var hon midnatt i Nya Zeeland. Trodde inte att matcher spelades så sent.?
I morgon Sverige! Vilka ska se?
Ok synd.Hade sett om det jag hade haft TV med TV6-abonnemang på (är inte hemma). Kanske går att se på mobilen men rätt trist så får se.
Danmarks match började 14 svensk tid. Då var hon midnatt i Nya Zeeland. Trodde inte att matcher spelades så sent.?
I morgon Sverige! Vilka ska se?
6an räcker om du har det.?Jag hoppas kunna titta! Osäker på om vi har Viaplay dock men tänker i alla fall följa matchen på något sätt.
6an räcker om du har det.?
Ok!Vi streamar bara
Precis. Men jag tror inte på mål i första.Även om det är spelmässigt övertag för Sverige, skulle det sitta fint med åtminstone ett mål i första halvlek med tanke på att Sydafrika inte varit helt ofarliga.
Inte oväntat dock. 70-30 i bollinnehav men 6-5 i avslut efter första halvlek… Och då skulle jag säga att Sydafrikas avslut har varit vassare hittills. Så det här kändes som att det hängde i luften.Illa!
Ja och så borde det inte vara.Inte oväntat dock. 70-30 i bollinnehav men 6-5 i avslut efter första halvlek… Och då skulle jag säga att Sydafrikas avslut har varit vassare hittills. Så det här kändes som att det hängde i luften.