Fosterrörelser!

V

Viper

Mitt sto är på 128dygn idag. När böjar jag kunna känna fosterrörelser (utanpå) henne? Det är hennes och mitt första föl. Det börjar att synas lite smått på henne nu. Spännande!:love:

Sv: Fosterrörelser!

jag har för mig att det var kring 150-160 dygn som många kände de små sparkarna första gången (även jag på mitt sto).

Sv: Fosterrörelser!

ja det är det verkligen. det är så underbart att följa fölet från de första små dunsarna till de riktiga "hästsparkarna" på slutet :D

Har själv ett sto som är dräktigt men hon har bara gått 60 dgr än så det är lååångt kvar för mig (julklapp).

Liknande trådar

Hundavel & Ras Hur stor blev er tik? Hur många valpar blev det? Vi har en labradortik som är i dygn 47 idag, jag känner fosterrörelser när man håller...
Svar
10
· Visningar
1 865
Senast: tanten
·
Avel Halloj! Jag har ett 17-årigt sto som är dräktig och kommer föla någon gång i maj. Är så taggad då detta kommer bli mitt första föl...
Svar
6
· Visningar
853
Senast: Freazer
·
Avel Jag fick en intressant fråga idag om skimmelcancer som fick igång mina tankar och väckte en enligt mig ny intressant fråga. En person...
Svar
6
· Visningar
928
Senast: Shaggy
·
Avel Lite osäker om denna tråden ska ligga under avel eller dressyr. Ni som avlar dressyrhästar, jag är nyfiken på eran åsikt om hur ni...
Svar
8
· Visningar
1 075
Senast: Piaff
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka