Förvirrad!

H

HanSomFlyger

Ni måste hjälpa mig! Jag är totalt förvirrad alltså. Är ju inte sådär jätteinsatt i allt med isistävlingar. I sommar tänkte däremot jag och Gymir tävla lite grann. Är medlem i Ófeigur så det är ju lämpligast att tävla vid de tävlingarna. Problemet är bara att jag inte fattar alla förkortningar! Skulle någon kunna hjälpa mig? Skulle gärna vilja veta om det är en lätt klass eller inte!

Det är de här förkortningarna som gäller:
T5 T6 V5 T1 T2 V1 F1 P2

Tacksam för svar! :banana:

Sv: Förvirrad!

Ni måste hjälpa mig! Jag är totalt förvirrad alltså. Är ju inte sådär jätteinsatt i allt med isistävlingar. I sommar tänkte däremot jag och Gymir tävla lite grann. Är medlem i Ófeigur så det är ju lämpligast att tävla vid de tävlingarna. Problemet är bara att jag inte fattar alla förkortningar! Skulle någon kunna hjälpa mig? Skulle gärna vilja veta om det är en lätt klass eller inte!

Det är de här förkortningarna som gäller:
T5 T6 V5 T1 T2 V1 F1 P2

Tacksam för svar! :banana:

Dom gamla lätt klassena finns inte längre. Nu heter "lätt" fyrgång V5 och "lätt" tölt t5.

Sv: Förvirrad!

Åååh! Tack så mkt :)! Det är matte som är oerfaren ;)

Liknande trådar

Islandshäst Hej! Jag undrar om ni skulle kunna förklara lite mer exakt vad som innebär och menas med alla dessa grenar. Vad som är lätta klasser...
Svar
2
· Visningar
1 344
Senast: Freyr
·
Islandshäst Hej! Jag är rätt så ny med islandshästar och älskar att tävla. Kan man tävla med islandshästar i vilken tävling som helst? Finns det...
Svar
5
· Visningar
2 708
Islandshäst Nu har Jag bestämt mig att börja tävla lite.. Men för mig är alla förkortningar en djungel.. kan ni hjälpa mig?:bow: V5 lätt...
2
Svar
20
· Visningar
7 108
Senast: mabriga
·
Islandshäst Hejsan! Jag ska börja tävla med min Islandshäst och funderar på grenar. Förut har jag bara hört om T1 T2 femgång, fyrgång, de...
Svar
10
· Visningar
3 977

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka