Förvirrad...

Status
Stängd för vidare inlägg.

StarGate

Trådstartare
Nu har jag lagt in 2 inlägg där jag ber om tips på folk/företag. Båda har raderats, orsak att de strider mot forumreglerna - vet ej? Har nu kollat igenom reglerna men förstår inte var felet i så fall ligger... Det handlar inte om reklam, annonsering och/eller marknadsföring och jag tycker att jag följt reglerna fullt ut även i övrigt.

Trots detta, eftersom mina förfrågningar tydligen bedömts som oacceptabla inlägg, kan någon ge mig en hint om seriöst forum där dylikt får debatteras.

Om företagsnamn inte får nämnas, tips har jag svårt att förstå exv. forumet om hästtransporter.

Du får prata om märken och i liten mån butiker, tex hööks nya katalog, om Glen Gordons träns Brunte är rödbrunt i färgen eller om vilka benskydd som kan passa långa ben. Du får skriva att hööks/granngården/din lokala nasare har ett sånt träns eller benskydd. Du får inte göra reklam i form av att länka till butik dock.

Det du efterfrågar är en efterlysning och är inte tillåtet under forunreglerna.

Så diskutera Boj hästtransporter är okej. Säga att det finns en lokal Boj-säljare i Uppsala där man kan köpa lösa bommar är okej. Länka till försäljare är inte okej. Efterlysa om någon har ett bojsläp till salu eller var du kan köpa ett släp billigt är inte okej.

Hänger du med?

Du har upprepade gånger efterlyst/annonserat efter namngivna företag. Som du säkert kan läsa i den nålade tråden högst upp i forumet, samt i de regler som du godkände när du blev medlem, är detta inte tillåtet på diskussionsforumet, då det som sagt räknas som efterlysning/annonsering.

Detta är ett diskussionsforum. Det finns en annan del av Bukefalos som innehåller annonser och efterlysningar, du är hjärtligt välkommen att lägga din annons där.

Lovis/
moderator

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Bukefalos Hej, Nyss försvann ett par av min ainlägg då jag hade länkat till bilder på två olika sadlar, likadant utseende men olika märkesnamn...
Svar
10
· Visningar
1 638
Senast: Gunnar
·
Utrustning Hittar du inte din tråd? Då kanske den är borttagen för att den stred mot forumreglerna. Sådana trådar raderas så snart de uppmärksammas...
12 13 14
Svar
276
· Visningar
68 748
Senast: morgaine
·
Dressyr Jag har tillsammans med moderatorn på utrustning kommit fram till att nedanstående kommer att gälla utrustningstrådar även här inne på...
Svar
3
· Visningar
1 025
Senast: remmis
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Retrievertråden
  • Hjälp
  • Barmarksdrag/canicross