Förvirrad ang. Hexocil?

pinky

Trådstartare
Visst har man kunnat köpa Hexocil från både Hööks och Börjes tidigare? Eller åtminstone hos någon av dem.:confused:

Nu verkar ingen av dem ha det längre, bara för att jag behöver det...

Kan man kanske hitta Hexocil på Granngården? Eller finns det inte alls längre?

Sv: Förvirrad ang. Hexocil?

Hexocil finns vad jag vet på granngården, även börjes har hexocil i sin katalog. Men flaskan ser annorlunda ut nu för tiden.

Ser ut såhär: (lite stor bild kanske :eek: )
hexocil.jpg

Senast ändrad av en moderator:

Hexocil finns fortfarande!
Vet dock att flaskan förändrads en del.
Jag tror visst att Börjes säljer det, men de uppdaterar sin hemsida just nu
(eller åtminstone Interntbutiken.) Däremot så har Hööks slutat sälja det tydligen.
Jag kan i alla fall inte hitta det på Hööks hemsida.

Men det finns i alla fall hos:
Horze - www.horze.se
Hästshoppen - www.hastshoppen.se
Hästbutiken i Bromma - www.hastbutiken.se

Om du googlar lite så hittar du säkert fler återförsäljare. Däremot vet jag att flaskan nu ändrats lite utseendemässigt. Jag såg Hexocil ganska nyligen i en lokal ridsportbutik och där såg själva flaskan annorlunda ut, men innehållet var ju precis det samma.

Tack för svaren! :D

Då behöver jag inte oroa mig alltså. Jag har slarvat bort min Börjeskatalog, och på hemsidan hittade jag det inte igår, men det kan ju vara tillfälligt borta då.

Liknande trådar

Utrustning Jag har en två-åring som kommer börja bli inriden mot slutet av året då hon kommer vara runt 2,5 år. Vi har ett fåtal pensionerande...
Svar
5
· Visningar
405
Senast: Emuliiaa
·
Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
641
Senast: cowgirl81
·
Western Hej! Jag är ganska ny inom westernridning och håller fortfarande på att lära mig, så jag rider på en låg nivå. Min tränare har dock...
Svar
2
· Visningar
548
Senast: Ramona
·
Utrustning Nu måste jag få puttra ur mig litegrann. Varning för extremt nördigt prat om reflexer 😂 Jag ÄLSKAR reflex- och varselkläder. Jag vet... 2 3
Svar
52
· Visningar
3 327

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka