Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Måste man vara med i allsvenskan för att få tävla på de tävlingar där allsvenskan är med? Alltså är dessa tävlingar bara för allsvenskeryttarna.... tacksam för svar!!!!!
Jag har vart på flera tävlingar där dom haft allsvenska utan att var med i ngt lag, oftast har dom ju en eller flera förklass eller en uppsamlingsklass eller dyl som man kan ställa upp i.
Det beror väl på en del saker.
vi har haft tävlingar där allsvenskan (lag klass) ingår i en annan klass och där det bara varit en ren lagklass. som finalen i Ridhäst med 17 lag.
Så det har inte funnit ngn förklass eller uppsamlingsklass för dem som inte fått deltagit i ngt lag då eller missupfattade jag det? Där jag tävlat har dom alltid haft en eller flera förklasser (oftast 2) sedan en lagklass och sedan en klass för dem som inte blivit utagen till ngt lag.
De klasser som inte är allsvenskeklass är öppna för övriga ekipage. Annars ska det stå något om att klasserna bara är öppna för ryttare med lag i allsvenskan i proppen. Står det inget så är de klasserna öppna för ryttare från övriga klubbar (så länge man inte är uppklassad)
Kropp & Själ Jag vill ha vetenskap i min hudvård, dvs de ämnen som faktiskt bevisat fungerar för olika saker. Jag vill inte ha parfym, eteriska oljor...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.