Förvaringslåda?

Vanilj_hallon

Trådstartare
Är på jakt efter en stor förvaringslåda, (max 60 cm hög), att ha täcken, schabrakt + dylikt i. Vet inte riktigt vad man kan få tag i sådana. Någon som har något tips på en sådan "låda" eller annan idé att förvara sakerna i? :)

Sv: Förvaringslåda?

ÖB tycker jag är hästägarnas mecka när det gäller hinkar, plastlådor,foder och vattentunnor. Kolla efter en sån låda som är tänkt till att ha dynorna till utemöblerna i. Stor svarta i plast. Borde även finnas där de säljer just utemöbler tex Cheepy.

Du kan köpa en såndär hammocklåda(?) som man har dynor i. De har ju en lagom storlek och de väger ingenting. Finns på jysk tex.

Det går inte bra med påsar att ha sakerna i då? Det finns ju stora på jysk.
Själv har jag påsar med dragkedja till flera av mina täcken. De andra ligger i en dynlåda i plast. Min är helt sluten i botten så inte möss kommer in. Vanligt annars :( (Min går alltså inte att bygga ihop utan är gjuten i ett stycke)

Det tråkiga är att allt luktar instängt... Även det som ligger i mitt frysskåp.

IKEA!

Jag har två "jättestora" lådor, inte så höga o som går på hjul. Bra lock på. I de har jag täcken, lätta att flytta runt på o bra handtag om man behöver lyfta. Billiga får väl oxå tilläggas! Serien heter "samla" o finns i massa olika storlekar. Jag har de största (130L)

Förr hade jag en dynlåda för täcken, men jag gillade inte att den inte var tät i skarvarna -nu har vi katt iofs men jag ville inte ha in möss i lådan...

Vilket supertips, såg att de bara kostar 149 kr/st. Måste nog handla på mig en hög sådana, verkar jättebra till det mesta man vill förvara och stapla!

Ingen som har ett bra tips på vad man kan lägga ner samtidigt så att det inte luktar instängt?

Liknande trådar

Utrustning Hej! Jag ska införskaffa mig en ny transport och behöver råd på vilken jag ska söka efter. En totalvikt på max 1500kg, en lastvikt så...
Svar
4
· Visningar
282
Senast: Emuliiaa
·
Utrustning Min ryktväska faller snart i småbitar och behöver bytas ut. Finns ju rätt många olika varianter att välja mellan, hoppas att buke som... 2
Svar
25
· Visningar
1 727
Senast: Edla
·
Småbarn Sonen har ett stort behov av att utforska med händerna/känselsinnet. Han vill klämma, känna, bygga, plocka, hälla och skruva. Har han...
Svar
17
· Visningar
988
Utrustning Insett att schabrakgarderoben behöver förnyas… Ska sälja av Ps schabraken för de glider som f*n på nya hästen🫣 Det är liksom hela... 2
Svar
22
· Visningar
1 396
Senast: Emuliiaa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka