Förvara sköljmedel på ett snyggt sätt

Mirre

Trådstartare
Vi håller på och rustar tvättstugan nu, snart är det klart och det börjar bli dags att skaffa lite nytt i inredningsväg. Dessa kommer införskaffas
92-9916.jpg
för att ha tvättmedel i.
Men vi vill ha något snyggt för sköljmedlet/ev flytande tvättmedel också.
Någon som har något tips? Gärna med lock.

Har försökt hitta någon snygg kanna till det, men det är svårt att hitta med just lock.

Sv: Förvara sköljmedel på ett snyggt sätt

Jag skulle dock råda till att använda en gammal MJÖLKflaska och inte en SAFTflaska - de förstnämna har betydligt grövre hals och är således enklare att hälla ur. Ur en saftflaska så kan det bli knepigt att både få ur medlet och än mer knepigt att få i det utan sull. ;)

Jag har gammeldags saftflaskor i glas ifrån Ikea. Tycker jag är fint.:)

Jag skulle dock råda till att använda en gammal MJÖLKflaska och inte en SAFTflaska - de förstnämna har betydligt grövre hals och är således enklare att hälla ur. Ur en saftflaska så kan det bli knepigt att både få ur medlet och än mer knepigt att få i det utan sull. ;)

Man kan ju alltid använda tratt när man ska hälla i iallfall :)

Tänkte detsamma, de där med metalltjosan som man sätter fast korken med. Jättesnygga!

Köpte saftflaskor till sköljmedlet.
Såg fint ut så länge de höll :meh:

Bifogade filer

• 20180409_070137.webp
    20180409_070137.webp
    56,7 KB · Visningar: 236

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
50
· Visningar
6 659
Hemmet Som jag har skrivit någon annanstans funderar jag på att inreda min torpvind. Det är väldigt lågt i tak, så det handlar inte om att man...
Svar
9
· Visningar
817
Utrustning Håller på att städa upp i stallet och skulle behöva tips på hur man förvarar eltråd/band och tillbehör på ett praktiskt och snyggt sätt...
Svar
3
· Visningar
529
Senast: Raderad medlem 142449
·
Relationer Hej Buke.. Anonymt nick för ja, privata grejer och så. Frågorna: Hur vet jag att jag inte vill ha barn? Hur gör man för att avsluta ett...
2 3
Svar
55
· Visningar
11 249
Senast: TinyWiny
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Dressyrsnack nummer 18