Forumgenvägar där nere oxå..

M

Mark

Tjena!

Hur skulle det vara om man längst ner på varje sida kunde klicka sig tillbaka till det forum där man började.
Precis som det står Bukefalos > Om Bukefalos.com > Bukefalos-hjälp här uppe i blått, kan det stå precis samma sak längst ned.

Skulle vara bra om man tex har läst 5 sidor i en tråd. Man slutar läsa längst ned och då kan man direkt komma tillbaka till den punkt man var på precis innan man gick in i tråden.

Då slipper man antingen backa fem steg, eller scrolla längst upp på sidan för att hitta den här blåa länken.

Över och ut Mark

Sv: Forumgenvägar där nere oxå..

fast å andra sidan är det inte såå svårt att trycka på homeknappen.. :p

Sv: Forumgenvägar där nere oxå..

Nej, du har så rätt. Men om man bara mus-surfar så är det ju såklart mkt lättare att kunna komma tillbaka till det forum som man började läsa i, om man kan få sig en liten genväg längst ned på var sida oxå.

Tror inte att det är så svårt rent programmeringsmässigt så det kan ju vara värt "besväret". Alla förändringar till bättre måste ju vara bra!?

Liknande trådar

Bukefalos Jag postade ett nästan identiskt inlägg i en tråd tidigare men tänkte att det nog förtjänade en egen tråd. Det kan finnas fler sätt som...
Svar
0
· Visningar
709
Senast: Gunnar
·
Hästmänniskan Gammal användare - nytt nick för att få helt utomstående åsikter på problemet, som inte grundar sig på inlägg jag skrivit tidigare...
2
Svar
38
· Visningar
12 201
Senast: QueenLilith
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har under våren följt en webbkamera över ett havsörnsbo. Jag har aldrig tidigare känt någon lockelse av att följa såna webbkameror...
Svar
2
· Visningar
1 215
Senast: cassiopeja
·
Hundhälsa V är en kastrerad risenschanuzerhane. Jag har haft honom sen han var 6 månader. Han har alltid varit en energisk hund och ganska "hård i...
Svar
19
· Visningar
4 921

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka