Re: Hallå!
Jag tror jag än en gång får lov att upprepa det faktum att jag inte håller någon om ryggen. Jag struntar faktiskt i om du och Spider är osams om något, det var hela diskussionen som sådan som inte hörde hemma på just detta forum. Simple as that.
-----------
För att inga missförstånd ska uppstå; följande skriver jag helt och hållet i rollen som privatperson och deltagare i det här forumet, det har inget med min roll som moderator att göra:
Istället för att ondgöra dig över hur dumma, korkade, lismande, fega, veka, mesiga, ryggradslösa och fan-vet-allt vi är, PM'a Spider och red ut det så kan ni väl ta och lämna en rapport när ni är klara? OK?
Nu när vi ändå är nere i den här "skälla-på-varandra" historien skulle jag vilja tillföra lite konkret material att slåss om:
Kan du, Antti, specificera vilka lögner och vilka falska påhitt du menar att vi har sagt?
Och du får ursäkta mig, men jag tror inte att du är den som ska avgöra vem som har ryggrad eller inte. Så länge du undviker att möta oss IRL och ta en diskussion i verkligheten kommer jag aldrig någonsin anse att du har ryggrad och vågar stå emot.
Låt oss mötas en dag (egentligen skulle jag föredra med häst för att verkligen kunna visa vad vi pratar om men det kan ju vara praktiskt svårt att lösa) och försöka förstå varandras ståndpunkter. Låt oss se varandra i ögonen, så får vi se om du verkligen vågar stå för att du skulle vara den enda i den här församlingen som som har ryggrad.
/en "Sand-låde-lekare"