Fortsatt djurförbud för "Hästmannen"

Sv: Fortsatt djurförbud för "Hästmannen"

Skönt att hästarna slipper en miserabel vinter till! Jag var lite orolig ett tag att myndigheterna skulle ge vika för trycket av alla upprörda Hästmannen-fans med något gammeldags-romantiskt skimmer framför ögonen.

Skönt att hästarna slipper en miserabel vinter till! Jag var lite orolig ett tag att myndigheterna skulle ge vika för trycket av alla upprörda Hästmannen-fans med något gammeldags-romantiskt skimmer framför ögonen.

:bow::bow::bow:

Jag var faktiskt också orolig över detta, och tycker det är skönt att dom står på sig.

Med tanke på allt skriveri och all uppståndelse och alla som nu är involverade, är inte risken för en "miserabel vinter" för hans hästar ganska liten. För att inte säga ingen alls?

Vad har vi kvar? Myndighetsprestige?

LIA

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Hästnyheter Det handlar om den så kallade ”Hästmannen”, småländske lantbrukaren Stig-Anders Svensson, som fick djurförbud och fråntogs sina tre...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
7 367
Senast: ginnies
·
  • Artikel Artikel
Dagbok I många år har jag funderat på vad det egentligen är för fel på mina föräldrar. De beter sig liksom inte riktigt som normala människor...
Svar
0
· Visningar
789
Senast: Tuvstarr
·
L
  • Artikel Artikel
Dagbok Dethär är om den andra stora äckel händelsen som har hänt för mig. Och dethär är som jag skulle försöka skriva det jag kan och kommer...
4 5 6
Svar
104
· Visningar
7 530
Senast: LiviaFilippa
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Nej, jag tycker inte att det är särskilt ensamt när man bor mitt i spenaten bland vilddjuren… I början av sommaren hade jag ett...
Svar
3
· Visningar
851
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama