Förtätade bukesidor..

mimmipigg

Trådstartare
Jag tycker att det blev rörigt och "småttigt" när det blev bara två rader som syns under rubrikerna på forumsidorna.
Det blir så tätt mellan rubrikerna att det blir svårläst.
Men det är klart jag är ju senior så det kanske är min sviktande syn som ställer till det;)

Sv: Förtätade bukesidor..

Jag tycker att det blev rörigt och "småttigt" när det blev bara två rader som syns under rubrikerna på forumsidorna.
Det blir så tätt mellan rubrikerna att det blir svårläst.
Men det är klart jag är ju senior så det kanske är min sviktande syn som ställer till det;)
Du får ju lugna dig lite tills han har fixat till allt. Sverige byggdes ju inte på en dag

Håller med dig!! Trodde först det var datorn på jobbet som hade mindre upplösning, mindre skärm eller nåt men så var det likadant hemma sen... Jobbigt!!

Jag har jättesvårt att hitta vem som skrivit tråden i trådmenyn.... Alltså jag vet ju var det står nu, men det är ändå svårt att se. Jobbigt att flytta blicken så långt åt höger....:angel:

Tycker att det är störande med parentesen runt användarnamnet, det gör ju bara att det blir svårare att läsa vem som har startat tråden.

Jag har nu tagit bort parentesen samt ökat avstånden mellan trådarna. Jag har även återigen provat att ta bort ramarna runt trådarna, jag tycker att det blir renare och mindre plottrigt så.

hjälp!...ta tillbaka ramarna runt trådarna, nu är det jätte rörigt!!! :eek:

Och av detta kommer man fram till att oavsett vad jag gör i denna fråga kommer någon vara missnöjd. ;)

Vi får väl se om jag gör några fler förändringar av detta.
Har ni sett att jag har ändrat lite på en del av färgerna också, blev helt klart bättre tycker jag.

Färgerna gillar jag, men saknar ramarna lite....
Det flyter ihop för mig. Å andra sidan kanske jag borde masa mig iväg och laga mina glasögon.....:o

Färgerna är jätte bra! :bow:

Men när man tar ett forum blir det bara en massa text på en sida nu när ramarna är bort. Jag saknar avgränsningen, lättare och sortera då.

men jag förstår att det är många åsikter i detta :eek:

:angel: Varför är mina rader borta bland alla PM?....:o

Sätt nu tillbaka alla linjer o annat... innan allt blir till en gröt.. ;)

*funderar på om Gunnar leker lite med rader o annat i dag* :rofl:

*kl*

Håller med övriga. Tätt och svårläst.

Liknande trådar

R
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Nu är det höst! Kanske inte egentligen men skolan har börjat idag så då räknas det som höst tycker jag! Så dethär kommer vara min höst...
5 6 7
Svar
129
· Visningar
11 028
Senast: Gunnar
·
R
Relationer Konstig rubrik kanske men jag ska förklara. Jag har iprincip alltid varit väldigt blyg och så. Och ända från jag var liten så um gicks...
2
Svar
35
· Visningar
1 745
R
Tjatter Hej! 🌺 Jag är ny här på bukefalos, så ville bara presentera mig. ☺️ Av privata skäl så kan jag inte skriva nåt som kan avslöja vem jag...
2 3
Svar
58
· Visningar
2 913
Senast: Raderad medlem 149639
·
  • Artikel Artikel
Dagbok I många år har jag funderat på vad det egentligen är för fel på mina föräldrar. De beter sig liksom inte riktigt som normala människor...
Svar
0
· Visningar
787
Senast: Tuvstarr
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama