Försvunnen tråd!

Jannice

Trådstartare
Jag lade upp en tråd där jag sökte efter en häst jag hade för många år sedan. Fick ett svar men när jag sedan skulle svara tillbaks fick jag bara felmeddelande om att jag inte hade behörighet att posta och nu är tråden borta. Varför?

Sv: Försvunnen tråd!

För att det bröt mot forumreglerna.

Efterlysningar har sin plats på annonsforumet.

Gissningsvis för att den bröt mot forumsreglerna eftersom man inte får göra efterlysningar på forumet.

Aha, funderade på om jag bröt mot reglerna på något sätt men det stod inget om det i felmeddelandet jag fick. Är det inte rätt häst jag fick tag i så får jag väl prova i annonsforumet istället då :) Tack för hjälpen!

Liknande trådar

Samhälle Ponera att en person försvinner i området där du bor. Kan du tänka dig att hjälpa till att söka efter personen ? Jag tänker organiserade...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
2 642
Senast: co-SMAD4
·
  • Artikel Artikel
Bukefalosnyheter När det nu är 28 år sedan den här sidan startade kan väl det senaste året sammanfattas med att inte så mycket hänt eller förändrats på...
Svar
4
· Visningar
2 554
Senast: Tilly_85
·
  • Artikel Artikel
Radannons Hejsan. Första gången jag skriver här. Men vet inte vad jag ska göra. Vi lämnade ut våra hästar på foder för två år sen. Efter ett år...
Svar
1
· Visningar
1 288
Senast: Cina B
·
R
Tjatter Hej! 🌺 Jag är ny här på bukefalos, så ville bara presentera mig. ☺️ Av privata skäl så kan jag inte skriva nåt som kan avslöja vem jag...
2 3
Svar
58
· Visningar
2 913
Senast: Raderad medlem 149639
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar